וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב: החברה הבת תנפיק מניות בניו יורק לקראת עסקת רכישה גדולה בינואר

רם עוזרי

9.12.2010 / 17:33

EQY מתכננת רכישה של חברה בעלת פורטפוליו נכסים בשווי 600 מיליון דולר בחוף המערבי בארה"ב



חברת equity one inc - eqy הנסחרת בבורסה בניו יורק ומאוחדת בדו"חותיה הכספיים עם גזית גלוב, מודיעה היום על הנפקה של 8 מיליון מניות לציבור בארה"ב. במקביל, תנפיק החברה בהנפקה פרטית 900 אלף מניות לחברות שבשליטת החברה.



הגיוס הכולל בהנפקה, שתיערך על פי הערכות בשוק בדיסקאונט קטן של כמה אחוזים, צפוי לעמוד על 150 מיליון דולר. שיעור ההחזקה של החברה ידולל מ-49.14% לפני ההנפקה ל-45.71% לאחריה.



במסגרת ההנפקה, תוענק אופציה ל-30 יום לחתמים לרכישה של עד 1.2 מיליון מניות eqy נוספות. במידה שתמומש האופציה, ידולל חלקה של גזית גלוב ב-eqy בשיעור נוסף.



אלעד קראוס, אנליסט הנדל"ן של הראל פיננסים, אמר היום כי ההנפקה היא שלב נוסף בדרך לעסקה חשובה שצפויה eqy לחתום בינואר 2011. במסגרת העסקה, תרכוש eqy את חברת c&c המחזיקה פורטפוליו נכסים בשווי של 600 מיליון דולר במערב ארה"ב, ובמיוחד בסן פרנסיסקו.



הרכישה מתוכננת להיערך כנגד מניות של eqy כך שהחזקתה של גזית צפויה לדילול נוסף. הכסף שיגויס בהנפקה הקרובה ישמש כדי לקנות את החוב של החברה. "המטרה היא להפחית את רמות המינוף של eqy. עצם העובדה שב-c&c מוכנים לבצע את העסקה כנגד מניות מעידה על אמון רב של החברה בשווי הכלכלי של eqy", אמר קראוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully