וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבשת במכירת חיסול

מאת אור בר-שלום

10.12.2010 / 7:09

רוצים לרכוש שמלת מעצבים יוקרתית ב-10 יורו? חולמים על מגפיים אופנתיים בחצי מחיר? כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעלות על מטוס בתחילת השנה החדשה ? מפת הסיילים האירופית - ההנחה כבר בפנים




ברצלונה ומדריד



גן עדן של טקסטיל



מתי: כמו בכל שנה, עונת ההנחות בספרד נפתחת ב-7 בינואר למשך 30 יום ומסתיימת ב-6 בפברואר.



שעות פתיחה: 9:30-13:30; 15:30-19:30



חנות מומלצת: כמעט בכל פינה בברצלונה ממוקמת חנות של זארה, אך החנות הענקית של הרשת בשדרת לה-רמבלה שמתפרשת על פני שבע קומות של גן עדן טקסטילי, בהחלט שווה ביקור. מומלץ להתמקד בפרטי הבייסיק שזארה מצטיינת בהם. במדריד כדאי להגיע לקניון centro commercial la vaguada. מלבד שפע הרשתות המוכרות, כמו מנגו, זארה ו-h&m, תוכלו לאתר שם מותגים מקומיים כמו pimkie ו-promod, שמציעים תרגום מהיר לכל הטרנדים של מסלולי התצוגות במחירים נוחים, שיורדים אף מתחת ל-10 יורו.



לונדון



פריטי מעצבים במחירים מצחיקים



מתי: יריית הפתיחה לעונת הסיילים בבריטניה היא כבר ב-26 בדצמבר, יום אחרי חג המולד.



שעות פתיחה: 9:00-17:30



חנות מומלצת: החנות של טופ שופ ברחוב אוקספורד תגרום לכן לחזור עם מזוודות מלאות. מלבד מותג הבית לנשים, מותג הבית לגברים טופ מן והמבחר האדיר בקומת הנעליים, החנות גם מארחת מותגים בריטיים מעולים, כמו מארק פאסט, ג'ונתן סונדרס, כריסטופר קיין ומייקל ואן דר-האם. בחנות מתרוצצים עשרות מוכרים עם טעם אישי שמעודכן עד לגיליון האחרון של מגזין "ניילון", מחלקת אקססוריז מרשימה. שווה לחפש את ה"מציאון" בקומה התחתונה. שיעורי ההנחה הם מדהימים גם בימים רגילים, והם יורדים עוד קצת בתקופת החגים ומאפשרים לרכוש פריטי מעצבים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים.



כתובת: 36-38 great castle street, oxford circus, w1w 8lg



ברלין



לחובבי האופנה האורבנית



מתי: כל חנות בברלין מחליטה בעצמה באיזה תאריך היא מתחילה את מבצעי סוף העונה. לרוב נפתחות המכירות בשבוע השני של ינואר ונמשכות עד אמצע פברואר.



שעות פתיחה: 9:30-13:30; 17:00-20:30



חנות מומלצת: מתחם cos הוא חובה לחובבי האופנה האורבנית. במתחם תוכלו למצוא שילוב מושלם בין פריטי בייסיק איכותיים, טרנדים עונתיים במשורה ומחלקת גברים שצריכה לקבל אות הצטיינות. צבעי הפריטים נעים על סקאלת הכחול-אפור-שחור-לבן בגזרות שמחמיאות לגוף ומייצרות מראה מוקפד ואלגנטי. המחירים סבירים: בלייזרים ב-150-190 יורו, חולצות וקרדיגנים ב-50-80 יורו וטייטס ב-17 יורו. אחרי החגים נמכרים הפריטים בהנחות של 20%-50%.



כתובת: sch?nhauser str. 20, mitte neue



רומא



נעליים כמו של גרטה גרבו



מתי: 7 בינואר עד 6 בפברואר, אז מתחילה להיכנס קולקציות הקיץ למדפים.



שעות פתיחה: 9:30-13:30; 15:30-19:30



חנות מומלצת: נעליים הן אחת הרכישות האהובות ביותר על תיירים באיטליה. אם גם אתם מחובבי הז'אנר, סורו לחנות ferragamo האיכותית. על מדפי החנות מסודרים בסדר מופתי אלפי זוגות נעליים אלגנטיות, שמושכת מאז היווסדה לקוחות מפורסמים, בהם גם כוכבת הקולנוע ההוליוודי גרטה גרבו. קחו בחשבון שהחנות עמוסה גם בימי חול, וכי לעתים קרובות משתרכים ברחוב שמחוץ לחנות תורים ארוכים של לקוחות המחכים להיכנס. אנחנו מציעים להתמקד ברכישת זוג מנעלי הערב האלגנטיות המוצעות בחנות, שלמרות העקבים ההיסטריים שמחוברים אליהן, הן נוחות להפליא הודות לאימום (תבנית העשויה בצורת כף רגל, שבאמצעותה מייצרים נעליים) משובח ולחומרי גלם איכותיים.



כתובת: 73 via dei condotti



פראג



נסו את המותגים המקומיים



מתי: השבוע הראשון של ינואר



שעות פתיחה: 8:00-18:00



חנות מומלצת: מותגים כרוברטו קוואלי, ג'י סטאר, אוריג'ינל, קוויקסילבר, קונברס, אדידס ופייר קרדן, שוכנים יחד במבנה עתיק שנוסד ב-1840 ונהפך לקניוןcerna ruze. פראג עדיין זולה יחסית למדינות אחרות במערב אירופה, ולכן הקניות בעיר שוות במיוחד. למרות שפע המותגים, היינו ממליצים לנסות דווקא את המותגים המקומיים, כמו zerba או החנות לבגדי גברים olaf benz, שמציעים פרשנות מקומית לטרנדים עולמיים במחיר נמוך הרבה יותר מהמותגים המוכרים. הנחות החג הופכות את כל העסק למשתלם במיוחד.



כתובת: na prikope 12



פאריס



שלוש קומות של מותגי יוקרה



מתי: מועדי המבצעים בפאריס אינם קבועים הם נעים בדרך כלל סביב השבוע הראשון של ינואר. השנה פותחות החנויות את שעריהן להנחות ב-6 בינואר.



שעות פתיחה: 9:00-19:00 בכל יום, מלבד יום ראשון.



חנות מומלצת: בוטיק קולט. החנות, שנחשבת להיכל מותגי היוקרה הפאריסאים, משמשת גם כמוקד השראה עיצובי ואדריכלי ונמצאת ברחוב סנט אונרה. החנות, המשתרעת על פני שלוש קומות, ממצה בצורה מופלאה את עילית הטעם הפאריסאי ומעידה על הבחירות המשובחות של קנייניה. בר המים בקומת המרתף, המאפשר ללגום מים מינרליים ממותגים מכל העולם, נחשב לאטרקציה תרבותית. מסביב פזורים בגדי מעצבים לגברים ונשים, מוצרי טיפוח עילית, ריהוט ומגזינים. למרות שלא תמצאו סלסילות של הכל ב-10 יורו בפינת החנות, שווה לשאול את המוכרות על הסיילים. אם כבר הגעתן, התמקדו בשמלות שחורות קטנות שנחשבות קנייה בטוחה והשקעה לעתיד, בעיקר עם תווית מעצב על שתפורה מבפנים.



כתובת: rue saint-honore 213

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully