וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי שיתפוס אמריקה: הנחות ומוכרים דוברי יידיש בניו יורק

הילי רביב

10.12.2010 / 7:09

המומלצים /סיילים בחו"ל



>> בניו יורק נפתחת עונת הסיילים ב-26 בדצמבר, וב-2 בינואר מתחיל סיבוב הסיילים הסופי, שבמהלכו ינסו הרשתות למכור את כל הסחורה שעוד נותרה על המדפים. למי שמעוניין במוצרי אלקטרוניקה, בסט ביי היא אחת הרשתות הכדאיות לקניית טלוויזיות, מחשבים, מצלמות וכל מוצר אלקטרוניקה אחר. לרשת עשרות סניפים ברחבי מנהטן, המציעים הנחות ענק על רוב המלאי. ב-26-27 בדצמבר תתקיים בחנויות ובאתר החנות מכירה גדולה, והמבצעים צפויים להימשך עד ינואר.

h&b, חנות הצילום המפורסמת שהממוקמת על השדרה התשיעית בין רחוב 33 ל-34, נהפכה מזמן לחנות למוצרי אלקטרוניקה ומציעה בנוסף לציוד צילום גם ציוד וידיאו ומחשבים. באתר של h&b ניתן להתרשם מהמבצעים שהיא מציעה בחגים, אך הביקור בחנות הוא חוויה בפני עצמה - עם סלי קניות שנעים מעל ראשי הקונים ומוכרים שדוברים יידיש.



sephora, רשת חנויות האיפור, מציעה הנחות לאורך כל תקופת החגים, מנובמבר ועד ינואר. סניפים הרשת, הבולטים בעיצוב של שחור-לבן, פרוסים בכל העיר.



גם bath & body works מתכננת לחתוך במחירים. הסיילים בחנויות הרשת יתחילו ב-27 בדצמבר ויימשכו לתוך ינואר עם מכירת החורף השנתית. מבצעי הרשת כוללים קנה שלושה מוצרים וקבל שלושה במתנה, והנחות של עד 75%. רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט מקיימת שתי מכירות מדי שנה - אחת בחורף ואחת בקיץ. מכירת החורף תחל ב-2 בינואר ותימשך כשבועיים. המחירים אטרקטיביים (עד 50% הנחה), אך ראו הוזהרתן: בתקופת הסייל, החנויות עמוסות ביותר והמידות הסטנדרטיות נגמרות מהר.



סיילים נוספים תמצאו גם בכל החנויות של וודברי קומון, האאוטלט שנמצא צפונית למנהטן. הסיילים שם מתחילים ומסתיימים בתאריכים שונים וכדאי לבדוק באתר הקניון. אדידס, אמריקן איגל, בננה ריפבליק, דיזל, דיור, גוצ'י ונייק הם רק חלק מהמותגים שמחכים לכם במרחק כשעה נסיעה מניו יורק. אוטובוסים לאאוטלט יוצאים מניו יורק מדי שעה, ויש גם רכבת שעוצרת לא רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully