וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים העתידיים מורים: המסחר בוול סטריט ייפתח בעליות קלות של עד 0.1%

רם עוזרי

10.12.2010 / 13:46

טבע תמשיך לרכז עניין על רקע תוצאות ניסוי מוצלחות ולאחר שזינקה אתמול 7% בוול סטריט ובתל אביב



המסחר בוול סטריט ייפתח במגמה חיובית תוך עליות קלות של עד 0.1%, כך מורים החוזים העתידיים על המדדים המובילים בארה"ב. החוזים על מורים על עלייה של 0.06% בפתיחה והחוזים על מורים על עלייה של 0.1% בפתיחה. הנאסד"ק ייפתח על פי החוזים ללא שינוי.







אמש נסגרו בורסות וול סטריט במגמה מעורבת על רקע נתונים מקרו-כלכליים חיוביים שפורסמו בארה"ב מחד, והתגברות ההתנגדות בשורות המפלגה הדמוקרטית להסכם הפשרה של הנשיא אובמה עם המפלגה הרפובליקאית לגבי הארכת תוקף הקלות המס בארה"ב מאידך. מדד דאו ג’ונס נסגר בירידה קלה לרמה של 11,369 נקודות; מדד נאסד"ק הוסיף 0.3% לרמה של 2,616 נקודות; מדד s&p 500 עלה ב-0.4% לרמה של 1,232 נקודות - רמתו הגבוהה ביותר מאז ספטמבר 2008.



העליות החדות בתשואות על האג"ח הממשלתיות האמריקאיות התמתנו מעט אמש, לאחר שבשני ימי המסחר הקודמים רשמה התשואה את הזינוק הדו-יומי החד ביותר מאז קריסת בנק ההשקעות ליהמן ברדרס בספטמבר 2008. התשואה על אג"ח ממשלתיות ל-10 שנים ירדה ב-0.05% לרמה של 3.22%.

"מצב האג"ח משקף רק דבר אחד: את סיכויי ההתאוששות הכלכלית בעיני המשקיעים", כך כותב היום הכלכלן פול קרוגמן בטורו בניו יורק טיימס. "התשואות עלו בימים האחרונים בשל ההערכות כי התמריצים שהעניקה עסקת המס של אובמה והרפובליקאים יסייעו לתמרץ את הכלכלה במידה מסוימת". עם זאת, מזהיר קרוגמן כי הארכת קיצוצי המס של בוש מעלה את הסיכוי למשבר תקציבי בעתיד: "עסקת המס שונה מאוד ממתן תמריצים קצרי טווח, כי היא מעלה את הסיכוי להחמרה קבועה של מצב הגירעון. עם זאת, כרגע השווקים אינם מתחשבים באפשרות זו".



בזירת המקרו האמריקאית, יתפרסם היום עם פתיחת המסחר מאזן הסחר של ארה"ב לחודש אוקטובר. הערכות השוק הן כי הגירעון בעודף היבוא של ארה"ב בחודש אוקטובר יישאר ללא שינוי ברמה של 44 מיליארד דולר, לאחר שבחודש ספטמבר הצטמצם הגירעון בעודף היבוא ב-5.4% ביחס לחודש אוגוסט בו עמד עודף היבוא על 46.5 מיליארד דולר. עוד יתפרסמו היום - מחירי היבוא והיצוא של ארה"ב בחודש נובמבר, ומדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן.



בקרב המניות הישראליות בוול סטריט תרכז גם היום עניין מניית שעלתה אמש ב-7% בבורסות בתל אביב ובניו-יורק. החברה דיווחה אתמול על תוצאות ראשוניות מוצלחות של הניסוי בבני אדם בשלב השלישי והמכריע בניסוי allegro שנמשך שנתיים. ממצאי המחקר בתרופה laquinuimod לטיפול בטרשת נפוצה במתן דרך הפה הראו שהניסוי השיג את היעד הראשי של הניסוי: הפחתת משמעותית סטטיסטית של מספר ההתקפים השנתי מהם סובל החולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully