וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות מעלה את דמי הניהול בקרן הכספית הגדולה שלה

TheMarker

12.12.2010 / 7:12

עדכון דמי הניהול בפסגות בטא כספית מ-0% ל-0.15% יביא תוספת של 9 מ' ש' בהכנסות




קרנות נאמנות



>> העברת השליטה בפסגות מטלטלת את ענף קרנות הנאמנות, והצירוף קרנות כספיות ודמי ניהול אפס - הולך ונעלם. החל ביום רביעי תעלה פסגות את דמי הניהול בקרן הנאמנות הגדולה בישראל, פסגות בטא כספית, מ-0% ל-0.15%. פסגות בטא כספית מנהלת נכסים בהיקף של 6 מיליארד שקל, ודמי הניהול החדשים אמורים להוסיף לפסגות הכנסות של 9 מיליון שקל בשנה.



העלאת דמי הניהול מגיעה שלושה שבועות לאחר העלאות דמי הניהול שביצעה פסגות בקרנות כספיות אחרות שלה, הקטנות יותר, משיעור שנתי של 0.125% ל-2%. בכך השלימה פסגות את העלאת דמי הניהול בכל הקרנות הכספיות שלה. מלבד בקרנות הכספיות העלו באחרונה בפסגות את דמי הניהול בקרנות מנייתיות ובקרנות אג"ח משיעורים של 1.2%-2.6% ל-1.3%-2.8%.



בשוק ההון מעריכים כי הצעד של פסגות יעלה לה בפדיונות של מאות מיליוני שקלים מהקרנות שבהן בוצעו העלאות דמי הניהול.



העלאות דמי הניהול האלו הן חלק מההיערכות החדשה של בית ההשקעות תחת בעלת השליטה החדשה, קרן איפקס, ולפיה פסגות תתמקד ברווחיות ותפסיק את ניהול הכסף בדמי ניהול אפסיים, שנועד רק למטרת הגדלה של נפח הנכסים המנוהל. העלאת דמי הניהול בקרנות הכספיות מתמודדת עם המחיר הגדול ששילמה קרן איפקס לקרן יורק בעבור השליטה (76%) בפסגות - 2.1 מיליארד שקל - המשקף לפסגות שווי של 2.76 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully