וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד האט ישראל מחפשת לגייס 15 מתכנתים חדשים

TheMarker

12.12.2010 / 12:34

הללו יצטרפו לכ-85 העובדים בחברת הווירטואליזציה; מרכז הפיתוח התרחב מקומה אחת לשתי קומות וחצי



רד האט ישראל, השלוחה של ענקית פתרונות הקוד הפתוח העולמית red hat, מגייסת 15 עובדים חדשים שיצטרפו לכ-85 העובדים בחברה. לאחרונה עברה החברה למשרדיה החדשים המשתרעים על שטח של 2,500 מ"ר בשתי קומות וחצי, בבנין צמוד למשרדיה הקודמים ברעננה, שהיו בשטח של קומה אחת בלבד.



בני שניידר, מנהל פיתוח עסקי ברד האט העולמית, ציין כי "הנושאים בהם עוסקים במרכז הפיתוח בישראל הם חוד החנית של החברה - הרבה יותר מאשר חברות בינלאומיות אחרות. אנשי הפיתוח בישראל פועלים עם היחידה העסקית של כלי הניהול ברד האט, ועובדים על פיתוח הגרסה החדשה של כלי הפיתוח והשו"ב".



איתמר היים, מנהל הפיתוח של הפעילות המרכזית של רד האט בישראל הוסיף: "אנחנו מעוניינים בתוכניתנים שמחפשים אתגרים במערכות מורכבות. מערכות ניהול וירטואליזציה מהוות את התשתית למחשוב מבוסס ענן. הפיתוח במערכות מבוסס על טכנולוגיות בתחומים של jboss, gwt, rest, storage, python, ואף system windows".



רד האט ישראל שוכנת ברעננה. פעילות החברה בישראל כוללת את מרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הווירטואליזציה. המרכז מבוסס על רכישת חברת הסטארט אפ קומראנט עבור 107 מיליון דולר. חברת שירותי ה-it מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully