וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש יורדת ל-0: הודיעה על הורדת העמלה בדש כספית פרימיום המנהלת 1.5 מיליארד שקל

רם עוזרי

12.12.2010 / 12:42

באחרונה הודיעה פסגות על ביטול הפטור מדמי הניהול



בדש החליטו שלא ליישר קו עם מגמת השוק בחודשים האחרונים - להעלות דמי ניהול בקרנות הכספיות. החברה מודיעה הבוקר לבורסה כי היא מורידה את דמי הניהול בקרן דש כספית פרימיום, המנהלת 1.5 מיליארד שקל, מ-0.125% ל-0. זאת, לאחר שב-themarker פורסם הבוקר כי משווקים של קרנות דש התחייבו בפני יועצי השקעות בבנקים שהקרן לא תבטל את הפטור מדמי ניהול בקרן עד סוף יוני השנה.



הקרן לא גבתה דמי ניהול בקרן למרות שבמספרים הרשמיים הופיעו דמי ניהול של 0.125%. כעת מפחיתה דש את דמי הניהול ל-0 באופן רשמי וקבוע, ולא תוכל להעלותם בששת החודשים הקרובים.



בשבוע שעבר הודיע בית ההשקעות פסגות על ביטול הפטור מדמי ניהול בקרן פסגות בטא כספית, הקרן הגדולה ביותר של פסגות המנהלת קרוב ל-6 מיליארד שקל. לקוחות הקרן יחויבו החל מה-15 בדצמבר 2010 בעמלה בגובה 0.15%, אשר צפויה להביא לפסגות הכנסות של קרוב כ-8 מיליון שקל בשנה.



בצעד זה מצטרפת פסגות לכלל פיננסים, אשר תוצאות מהלך דומה שנקטה הספיקו להתבטא כבר בדו"חות הרבעון השלישי. הכנסות החברה ברבעון קטנו ב-19% אך בשורה התחתונה, עברה החברה לרווח נקי של 1.7 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 36 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. מנכ"ל החברה טל רז הסביר את השינוי: "הוצאנו את החברה מהעולם של נתח שוק והכנסנו אותה לעולם של רווחיות. הורדנו משמעותית את היקף הנכסים שאנו מנהלים בדמי ניהול 0, כמו למשל הקרנות הכספיות, ובמקומן הגדלנו את הפעילות במקומות שבהם יש רווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully