וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאורה ישראל תקים 200 וילות בהרחבה של הישוב הקהילתי כרכום שבגליל

שלומית צור

12.12.2010 / 14:06

מחירי הבתים בהרחבה ינועו סביב 1.5-1.2 מיליון שקל - כולל עלות הקרקע



חברת אאורה ישראל, בניהולו של עו"ד יעקב אטרקצ'י, נבחרה על ידי מועצת היישוב כרכום להקים שכונה שתכלול 200 וילות, במתחם ששטחו כ-130 דונם. אאורה ישראל תבצע את עבודות הפיתוח והבנייה במקום.



הוילות, בנות 7-5 חדרים בשטח שנע בין 200-120 מ"ר, יבנו על קרקע של כחצי דונם כל אחת. על פי הערכות, מחירי הבתים בהרחבה ינועו סביב 1.5-1.2 מיליון שקל - כולל עלות הקרקע.



כרכום הינו ישוב קהילתי ברמת כורזים מצפון לכינרת, הממוקם בסמוך לורד הגליל, ובקרבה לראש פינה, טבריה קצרין וצפת. היישוב נוסד בשנות ה-80, וכיום מתגוררות בו כ-150 משפחות בלבד.
לדברי עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלים משותף ומנכ"ל חברת אאורה ישראל: "אין לי ספק כי המרחקים שהתקצרו מצפון הארץ למרכזה מאז פתיחתו של כביש 6, והאפשרות לגור במרחבים פתוחים במחיר סביר, יגרמו גם למשפחות מהמרכז לעלות צפונה. אנחנו מתכוונים לערוך תחרות בין משרדי אדריכלים על מנת שנוכל לגבש את תכניות הבינוי והעיצוב". אאורה ישראל צופה כי תתחיל לשווק את הפרויקט כבר במחצית השנייה של 2011.



לאחרונה, זכתה החברה במכרז של מנהל מקרקעי ישראל לרכישת קרקע המיועדת להקמת כ-300 יחידות דיור בשטח כולל של כ-11 דונם ביהוד-מונוסון, בתמורה לכ-36 מיליון שקל. פרויקט ההרחבה בכרכום יהייה פרויקט ההרחבה הראשון שמבצעת החברה בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully