וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חג המולד: כרטיסי המתנה בארה"ב נהפכים למקוריים יותר

ניו יורק טיימס

12.12.2010 / 15:39

כרטיס המתנה של וול-מארט מריח כמו עוגיות חג מולד, בעוד שאת כרטיס המתנה של אמזון ניתן לשלוח בפייסבוק



משנה לשנה האפשרויות לרכישת מתנות לקראת חג המולד הולכות ומתרבות בארה"ב. גם עבור מי שלא יודע איזו מתנה לרכוש ומעדיף להעניק כרטיסי מתנה קיימים כיום מגוון כרטיסים מקוריים.



ואולם, מתברר שלא כולם אוהבים את כרטיסי המתנה. בעוד ש-62% מהאמריקאים אמרו כי הם מתכננים להעניק כרטיסי מתנה השנה, רק 13% אמרו כי הם רוצים לקבל כרטיסי מתנה, לפי סקר של קונסומר ריפורט.



חברות רבות מנסות להפוך את כרטיסי המתנה ליעילים יותר, משתלמים יותר ומקוריים יותר. רשת עשה זאת בעצמך, הום דיפו, מוכרת כרטיס אשר עם הצמדתו למצלמת אינטרנט מציע מוצרים. הכרטיס של וול-מארט מניב ריח של עוגיות חג מולד כשמגרדים אותו, בעוד שכרטיס המתנה של רשת בארני'ס מעוטר בתמונות של הצלם הידוע נובויושי אראקי.



אחרות, מציעות דרכים מקוריות להענקת הכרטיס. את הכרטיס של רשת האופנה אמריקן איגל ניתן לשלוח בהודעת טקסט, כרטיסי המתנה של אמזון ניתנים לשליחה בפייסבוק, וחברה בשם ווילד כארד מאפשרת ללקוחות לשלוח כרטיסי מתנה באמצעות אפליקצייה לטלפונים חכמים.



למי שאינם מעוניינים בכרטיסי המתנה שקיבלו יש פיתרון אחר - האתר פלסטיק ג'אנגל רוכש כרטיסי מתנה לא רצויים בהנחה, המחיר תלוי במידת הפופולריות של החנות המנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully