וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקים הטורקיים חוזרים לבקר בישראל

רמי שני

12.12.2010 / 16:01

התחממות נוספת ביחסים עם טורקיה? לאחר הסיוע בכיבוי השריפה בכרמל, אישרה קבוצת אנשי עסקים טורקיים את בואה לתערוכה החקלאית בארץ בתחילת חודש מרץ

קבוצת אנשי עסקים מטורקיה, אישרה את בואה לתערוכה החקלאית 'אגרו משוב', שתקיים בתחילת חודש מרץ הקרוב. כך הודיע אתמול (שבת) מנכ"ל התערוכה, חיים אלוש. לדבריו, המשבר ביחסים בין ישראל לטורקיה בעקבות אירועי המשט, איים על המשך הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות. קשרים אלו באו לידי ביטוי בין היתר בשיתוף פעולה קבוע בין חברות עסקיות טורקיות לקבוצת משוב, שהוא עומד בראשה.

"מייד לאחר אירועי המשט ביטלו חמש חברות מרכזיות במשק הטורקי את השתתפותן בתערוכת קלינטק שנערכה ביוני האחרון", סיפר אלוש והוסיף, "הדיווחים על חידוש היחסים בין שתי המדינות עוררו מחדש את הזירה העסקית בהן. אתמול, לאחר מגעים אינטנסיביים הודיעה קבוצה עסקית גדולה מטורקיה על כוונתה להשתתף בתערוכה. להגעת המשלחת הטורקית לתערוכה ישנה חשיבות כלכלית גדולה. חשיבותה של טורקיה לשוק הישראלי איננה רק בצריכה הטורקית המקומית אלא גם כגשר כלכלי למדינות ערב. באמצעותם הטכנולוגיה הישראלית מגיעה גם למדינות שאינן מוגדרות כאויבות המדינה אך גם אינן מקיימות באופן רשמי וגלוי יחסים דיפלומטיים עם ישראל. אני שמח על החלטתם להשתתף בתערוכה ובטוח שהביקור בתערוכה יפתח ויעמיק את הקשרים בין המדינות".

בתערוכת אגרו משוב ה-21, יוצגו פתרונות טכנולוגיים חדשניים בענף החקלאות בתחומי החי והצומח, שיווק תוצרת חקלאית ועוד. בתערוכה ייקחו חלק מאות חברות מהעולם כולו, ביניהן חברות ישראליות. יוצגו בה בין השאר פתרונות חובקי עולם להגדלת היבולים ולניצול מתקדם של השטחים החקלאיים העומדים לרשות המגדלים. לצד הצגת הפיתוחים החקלאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully