וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: ערוץ וואן קיבל אישור לעלות לאוויר

אופיר בר-זהר

12.12.2010 / 17:00

זאת ללא כל מגבלה על התכנים שישדר, כל עוד הערוץ יהיה בחינם ללקוחות חבילת הבסיס



מועצת הכבלים והלוויין אישרה לערוץ הספורט וואן לעלות לאוויר, זאת לאחר כמה חודשים שבהם הערוץ מקבל אישור כזה. המועצה אישרה את העלאת הערוץ ללא כל מגבלה על התוכן שישדר, אך זאת רק במידה ויהיה ערוץ ללא תשלום ללקוחות חבילת הבסיס.



בשלב הראשון התקבל אישור המועצה לבקשה הראשונה של הערוץ, לפיה הוא מתעתד לשדר רק תכנים מענפים קטנים שכיום לא מופיעים על המסך, ואולם לאחר מכן הגיש הערוץ בקשה לאישור כולל ללא הגבלת תכנים, שהתקבלה כעת כאמור. הקמת הערוץ הצריכה גם אישור של הרשות להגבלים עסקיים, זאת מאחר וידיעות אחרונות המחזיקים בוואן מחזיקים גם בכ17% מהוט.



מהמועצה נמסר בעניין כי "אין מקום, בעת הזו, לבטל את חובות השידור של 'ערוץ 5' שבחבילת הבסיס בעקבות הכנסת ערוץ ספורט מתחרה לחבילת הבסיס, בין היתר בשל התקציבים העומדים לרשותו ומשום שמפיק ערוץ הספורט מפיק גם ערוצי ספורט בתשלום". עוד נמסר מהמועצה כי "המועצה הקלה על ערוץ 5 בקובעה כי ככל שמשדר שיש לשדרו ב"ערוץ 5" ישודר ב"ערוץ one", ערוץ הספורט לא יהיה בהפרה ובלבד שישדר משדר אחר במקום".



ניצן חן, יו"ר המועצה, מסר כי: "המועצה רואה חשיבות מיוחדת בהעלאת הערוץ נוכח הצהרת מפיקיו כי הערוץ ישמש כבמה נוספת להצגת ספורט ישראלי על מרקע הטלוויזיה. המועצה מקווה כי ישודרו בערוץ גם תכנים זרים, אשר אינן משודרים היום במסגרת חבילת הבסיס, כפי שציינו מפיקי "ערוץ one" בפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully