וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות מסתערת על הביטוח והפנסיה: "נהיה הגוף המוביל במשק בחסכון ארוך טווח"

רם עוזרי

12.12.2010 / 17:44

זהבית כהן: "אנו הולכים לכיוון עולמות הפנסיה והביטוח"; על פסגות: "800 העובדים של החברה הם 800 כוכבים"



"בתוך זמן לא רב פסגות תהיה הגוף המוביל במשק בחסכון ארוך טווח. העולמות של הפנסיה והביטוח הם העולמות אליהם אנחנו הולכים" - כך אמרה היום זהבית כהן, מנכ"ל קרן אייפקס-פרטנרס ישראל, בכנס היועצים של בית ההשקעות פסגות בתל אביב. "נלך ונעמיק את נושא בקרת הסיכונים של החברה עד שנגיע למערכת דומה לזו של הבנקים. חסכון לטווח ארוך הוא העולם העתידי של פסגות".



כהן התחילה את דבריה בהצגת קרן אייפקס, מטרותיה והסיבות שהביאו אותה לרכוש זה מכבר את בית ההשקעות פסגות לפי שווי שוק של 2.76 מיליארד שקל. היא פנתה לעובדי פסגות ואמרה להם: "כמוכם, גם אנחנו משקיעים כספים של אחרים. אנחנו, כמוכם משתדלים להביא ללקוחות שלנו כמה יותר רווח. המומחיות של אייפקס היא לקנות חברות מצוינות כמו בזק ותנובה, ולהביא אותן לקפיצת מדרגה. במובן הזה, בית ההשקעות פסגות מתאים לנו מאוד".



כהן הוסיפה להרעיף מחמאות על בית ההשקעות פסגות ועל עובדיו. "אנו מאמינים במשק הישראלי. הסקטור הפיננסי חשוב לנו. בחנו בנקים, חברות ביטוח, חברות השקעה אחרות והחלטנו שמה שאנחנו באמת רוצים זה את בית ההשקעות פסגות", אמרה כהן. "פסגות היא הגוף המוביל את שוק ההון בישראל, לא רק בנכסים מנוהלים, אלא גם איך באיך מסתכלים עליו בשוק. שמענו מהשוק 'אנחנו מאמינים לפסגות. לאורך שנים החברה מובילה בתשואות ודירוגים ואנחנו יודעים שזה לא קל. אין ספק שההון האנושי הייחודי של פסגות, הד.נ.א היחודי של החברה, הוא דבר שמאוד אהבנו. קנינו כוכבים. 800 העובדים של החברה הם 800 כוכבים. קנינו את היכולות של העובדים המצויינים של החברה".



דבר נוסף שלדברי כהן שיכנע את קרן אייפקס לרכוש את פסגות הוא האופן שבו התמודדה החברה עם שוקים חיצוניים ופנימיים. "2008 הראתה לנו שפסגות מתמודדת גם בזמנים קשים כשהצליחה לשמור על הלקוחות גם כשהשווקים סערו. ב-2010 החברה צלחה שוק פנימי בחברה בצורה הטובה ביותר שאפשר", אמרה כהן, כאשר כוונתה כמובן להסתבכותו של בית ההשקעות בחקירת הרשות לניירות ערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully