וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביו רפואה פלוריסטם תירשם למסחר גם בתל-אביב

אדיר ונונו

12.12.2010 / 19:12

החברה, אשר גייסה 5.25 מיליון דולר לפני כחודשיים, תירשם למסחר בתל-אביב במסגרת הרישום הכפול



המפתחת תרופות המבוססות על תאי גזע משליה לטרשת עורקים, הינה חברת תאי הגזע הראשונה שנסחרת בתל אביב. "הרישום הוא חלק מהחזון שלנו לבסס את תעשיית הפארמה בארץ כמנוע צמיחה חשוב של הכלכלה בישראל", אמר זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם.



החברה הודיעה שעל פי שווי השוק הנוכחי של מניותיה, צפויה המניה להיכלל בארבעת מדדי הבורסה - תל-טק, ביומד, יתר ת"א ות"א כללי. אברמן הסביר את הרישום הכפול בהתעניינות הגוברת של משקיעים ושותפים אסטרטגיים במוצרים הייחודים של החברה.



בספטמבר הודיעה פלוריסטם על תוצאות חיוביות בשלב הראשון של הניסוי הקליני בתאי גזע מהשילייה. על פי הניסוי, חל שיפור במצבם של רוב החולים שעברו את הטיפול. החולים שטופלו סובלים מטרשת עורקים חמורה ברגליים, הנובעת מסיבוכים של מחלת הסכרת או עישון כבד.



"פלוריסטם מצטרפת לסקטור הביומד ההולך וגדל. למעלה מ-50 חברות הביומד הרשומות כיום בבורסה בתל אביב הפכו אותה לאחת מהבורסות המובילות בתחום הביוטכנולוגיה", מסרה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה.



פלוריסטם תמשיך למלא אחר הכללים המוטלים על חברות שמניותיהן רשומות ב-nasdaq, ותמשיך
להיות כפופה לפיקוח רשות ניירות הערך האמריקאית. על פי הדין בישראל, חברות הרשומות מחוץ לישראל, לרבות חברות הרשומות ב-nasdaq, רשאיות לרשום את מניותיהן למסחר גם בבורסה
לניירות ערך בתל אביב ללא צורך למלא דרישות רגולטוריות מהותיות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully