וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע מתקציב הפרסום הולך למדיה החברתית

TheMarker

13.12.2010 / 7:07

מפרסם השנה בדיגיטל: בנק לאומי



>> זה מתחיל מהראש, גליה מאור מנכ"לית הבנק, שמתעניינת בנושאים ונותנת להם דגש מיוחד גם בפגישות ההנהלה, ממשיך בהקצאת תקציבים יעודיים, בשפה הפרסומית, ועובר דרך מחלקות רבות: מערך השיווק של בנק לאומי הצליח להדביק את האגפים האחרים בחיידק הדיגיטל. השפה שבה מדברים בכירי הבנק, המטרות שהציבו לעצמם והתקציבים שהם מקצים לתחום, שמים כולם את האינטרנט בכלל והמדיה החברתית בפרט במרכז הפעילות השיווקית של הבנק.

תחת השם לאומי דיגיטל מפעיל הבנק ערוצים אינטרנטיים רבים: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אפליקציות אייפון ואייפד, פעילות יעודית לאחריות חברתיות, פעילות שיווקית לצעירים ולמבוגרים, פעילות גיוס עובדים בזירת משאבי אנוש, ומערך שירות לקוחות בטוויטר. באוקטובר האחרון הודיע הבנק כי בשל גידול בפעילות הדיגיטל שלו במדיה החברתית הוחלט להפוך אותה לסעיף נפרד בעוגת השיווק, עם הקצאה של 12.5 מיליון שקל ב-2011 לפעילות בזירות אלה - הכפלה של תקציב לעומת 2010.



מדובר במפרסם הראשון בישראל שמודיע על הקצאת תקציבים נפרדים לתחום, ומקדם את הנושא בתוך הבנק - בהדרכות בקרב העובדים - ומחוץ לבנק, במערך הקשרים עם הלקוחות והספקים. לדברי ראש אגף השיווק של לאומי, תמר יסעור, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום של הבנק. "הסכום אינו כולל רכש מדיה באינטרנט, אלא מוקדש נטו למדיה חברתית, לפעילות בפייסבוק, בטוויטר, בניית אפליקציות וכדומה". זוהי הפעם הראשונה שמפרסם ישראלי מפרסם בפומבי את נתוני השקעה בשיווק הדיגיטלי שלו.



לדברי יסעור, "המדיה החברתית נהפכה לאמצעי תקשורת מרכזי עבורנו בתחום השיווק. קשה לי להאמין שיש חברות גדולות בישראל שהעולם הדיגיטלי והמדיה החברתית, בראשם פייסבוק, הם לא חלק מרכזי בפעילות השיווק שלהם. בעולם של המדיה החברתית אנחנו מגלים בכל בוקר עוד זירה ועוד ערוץ, והתקציבים גדלים בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully