וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנהיימר: מחיר היעד של נייס גבוה בכ-16% ממחירה בבורסה

מאת אדיר ונונו

13.12.2010 / 7:06

בלעדי באופנהיימר מציינים כי החברה נהנת ממומנטום בריא בעקבות הלחימה בהלבנת ההון והדרישה להטמיע את מערכות האכיפה של החברה



>> מניית נייס, שנסחרה בשווי של 32.36 דולר בתום יום המסחר ביום ו' בוול סטריט (116 שקל בבורסה של תל אביב), מקבלת הערכה חיובית והמלצת קנייה מחברת אופנהיימר.



בדו"ח אמצע רבעוני שהוציאה מחלקת המחקר של אופנהיימר חוזרת החברה להמליץ על "קנייה" במחיר יעד של 38 דולר למניה.

עדכון שהוציאה מחלקת המחקר של החברה מצביע על כמה נקודות מפתח להבנת "המומנטום הבריא" של החברה. כפי שפורסם ב-themarker, דיווחה החברה ב-12 ביולי על אספקת מערכת מחשוב במיליוני דולרים לאחד מעשרת הבנקים הגדולים בצפון אמריקה. סרגיי וסצ'ונוק, אנליסט המניות של אופנהיימר, רואה בהודעה הוכחה לאותו מומנטום ומסביר שההודעה מסמנת מגמה של ארגונים פרטיים להטמיע את מערכות ההקלטה והאכיפה של נייס.



"בעוד שעד היום מערכות אלה הוטמעו רק במטות הארגונים, המגמה כיום היא להרחיב את פריסת המערכות לרמת הסניפים. בכך תגדיל נייס דרמטית את היקף הפריסה של מערכותיה", מסביר וסצ'ונוק.



75% מהפעילות של נייס מתרכזת במגזר הפרטי, בעיקר בתחום התקשורת והמגזר הפיננסי. "מנועי הצמיחה של החברה נעוצים בשימוש שארגונים פרטיים עושים באמצעים האנליטיים שנייס מספקת, על מנת להפיק ערך מוסף לצורכי בקרת שירות", אומר וסצ'ונוק.



מיקור החוץ מוזיל אמנם עלויות לארגונים הפרטיים, אך יש לו מחיר שמתבטא בחוסר מקצועיות, החלשת יכולת שליטה ובקרה ועוד. "המערכות של נייס יודעות לענות על רוב הבעיות הללו", אומר וסצ'ונוק. גם הדרישות הרגולטוריות הגוברות והחשש מפני טרור והלבנת הון מעלים את הדרישה למוצרים של נייס, מציינים בדו"ח של אופנהיימר.



25% מפעילותה של החברה היא במגזר הביטחוני-ממשלתי, כשלקוחותיה הן בעיקר ממשלות וצבאות, אך גם חברות אבטחה, שדות תעופה ובתי קזינו. "התחום הפרטי אמנם נפגע במשבר הכלכלי, אבל התחום הביטחוני פיצה על החולשה הזאת עבור נייס. כיום ישנה מגמה הפוכה, כשהחברות הפרטיות משקיעות אפילו יותר מכפי שהשקיעו לפניו", אומר וסצ'ונוק.



הסיבות שמונים באופנהיימר, בנוסף לעובדה שהרבעון הרביעי תמיד חזק יותר מבחינת ביקוש ושיעורי רווחיות, מובילות למחיר יעד של 38 דולר. "נייס היא אחת החברות המצליחות יותר בהיי-טק הישראלי והיא בהחלט מניה מומלצת לרכישה. היא גם פועלת בשוק שצומח בקצב גבוה והוא תחום מתפתח", מנמק וסצ'ונוק.



שווי חברת נייס כיום הוא 2 מיליארד דולר כשבקופתה 600 מיליון דולר במזומנים. "לאחר התאמות מגיעים למכפיל סביר מאוד לחברה בעלת מובילות שוק כמו של נייס ושצומחת במהירות גבוהה", מסכם וסצ'ונוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully