וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה נגד מיידוף נמשכת - למרות התאבדות הבן

13.12.2010 / 9:15

תביעה בסך 200 מיליון דולר הוגשה לפני כשנה נגד בניו של מיידוף בטענה שהעלימו עין מההונאה של אביהם. כעת מדווחים בוול סטריט ג'ורנל כי התובע ימשיך בהליכים למרות התאבדות אחד מהם

אירווינג פיקארד, הנאמן האחראי על פירוק חברת ההשקעות של ברנרד מיידוף והחזרת הכספים לקורבנות ההונאה, ימשיך בתביעה נגד בנו הבכור מארק, על אף התאבדותו של האחרון ביום שבת, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל".

"ההליך המשפטי יימשך כרגיל ומותו של מארק מיידוף לא ישפיע על כך", אמר דיוויד שיהן, עורך דינו של פיקארד. "זוהי התפתחות טראגית, ולבי יוצא אל משפחתו של מארק מיידוף", אמר פיקארד ביום שבת.

פיקראד הגיש לפני כשנה תביעה בסך 200 מיליון דולר נגד בניו של מיידוף ובני משפחתו האחרים בטענה כי העלימו עין לנוכח הונאת הפונזי שביצע אביהם, אך ניהלו סגנון חיים ראוותני שמומן על ידי מעשיו. מארק מיידוף, לפי התביעה, השתמש ב-66 מיליון דולר שקיבל בניגוד לחוק כדי לרכוש בתי פאר בניו יורק, ננטאקט וקונטיקט.

מארק מיידוף, הבכור מבין שני בניו של מיידוף, התאבד ביום שבת האחרון – יום השנה השני למעצרו של אביו. לאחר חשיפת ההונאה של אביו הוא ניסה במשך מספר חודשים להשיג עבודה במסחר, אך לא נחל הצלחה. ה"ג'ורנל" דיווח כי מארק, שעבד בחברת ההשקעות של אביו מאז סיים את לימודיו באוניברסיטת מישיגן ב-1987, היה "מריר ביותר" לנוכח ההונאה של אביו. חלק מחבריו הטובים ביותר של מארק הפסידו את כל כספם בהונאת מיידוף, וניתקו עמו קשר לאחר חשיפת הפרשה, לדברי מקורבים למשפחה.

עורך דינו של מארק מיידוף, מרטין פלומנבאום, אמר בשבת כי "מארק היה קורבן חף מפשע של הפשע המחריד שביצע אביו, ונכנס לשנתיים של לחצים בלתי פוסקים, האשמות שווא ורמיזות".

העובדה שפיקארד ממשיך בתביעה אינה מפתיעה. גם בספטמבר, לאחר שסטנלי צ'ייס, מנהל הכספים מקליפורניה אשר נחשד במעורבות בפרשה, הלך לעולמו, אמר פיקארד כי ימשיך בהליכים נגדו. צ'ייס הכחיש כי היה מעורב בהונאת מיידוף ואמר כי הוא היה אחד מקורבנותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully