וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז צ'צ'יק מונה ליו"ר אפקון של שמלצר בשכר חודשי של 100 אלף שקל

ערן אזרן

13.12.2010 / 12:34

נגד צ'צ'יק הוגשה תלונה על רקע קשרים אישיים ועסקיים בינו לבעלי עסקים שהפעילו חברות סליקה



דירקטוריון קבוצת , שבשליטת שלמה שמלצר, הודיע הבוקר (שני) על מינויו של בועז צ'צ'יק לתפקיד יו"ר הקבוצה. צ'צ'יק שימש עד לפני כשנה כמנכ"ל חברת כאל, והתפטר מתפקידו לאחר שהחברה התמודדה עם פרשיות רבות, ביניהן קנס שספגה מוויזה העולמית, חקירה שעורכת לחברה מאסטרקארד ושינויים שנדרשו על ידי בנק ישראל.



בחודש מאי הוגשה תלונה למשטרה נגד צ'צ'יק, שבנק דיסקונט לא אישר כי הגיש אותה. ככל הידוע, התלונה הוגשה על רקע קשרים אישיים ועסקיים בין צ'צ'יק לבעלי עסקים שהפעילו חברות סליקה עמן עבדה כאל - קשרים שהיו עשויים לגרום לניגוד עניינים.



קודם לתפקידו בכאל, שימש צ'צ'יק (55) כמנכ"ל אלרן השקעות, מנכ"ל סנפרוסט ומילא מגוון תפקידי ניהול בכירים בחברת תנובה.



במסגרת תפקידו החדש ייהנה צ'צ'יק ממשכורת חודשית כוללת של 80 אלף שקל ברוטו בששת החודשים הראשונים להעסקתו ומשכורת של 100 אלף שקל ברוטו לאחר מכן. המשכורת תעודכן מידי שנה לפי השינוי במדד המחירים לצרכן. צ'צ'יק יהיה זכאי להשתתפות ברווחי הקבוצה על ידי קבלת בונוס שנתי, או בצורה אחרת, כפי שייקבע על ידי הדירקטוריון. גובה הבונוס השנתי לא יעלה על 10 משכורות חודשיות כוללות ברוטו. בנוסף יקבל צ'צ'יק רכב בשווי של עד 200 אלף שקל בחודש, מנוי לעיתון כלכלי וסקר בריאות שנתי על חשבון החברה.



אפקון עוסקת בתכנון, ייצור, התקנה, שילוב ומכירה של מוצרים ומערכות אלקטרומכניקה (חשמל, מיזוג אוויר וקירור); בקרה (בקרה תעשייתית, בקרת מבנה, מערכות ביטחון, מערכות גילוי וכיבוי אש); תוכנה; תקשורת ומערכות לגז טבעי. לקוחות הקבוצה מייצגים את כל תחומי התעשייה, החל בתשתיות ומתקנים ציבוריים ועירוניים, וכלה בתעשיות ובמבנים ציבוריים, פרטיים וביטחוניים. הקבוצה, בשליטת שלמה שמלצר, מעסיקה כ-1,200 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully