וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה מחכה לאופרה וינפרי: 3 מיליון דולר הושקעו בביקורה של מלכת תוכניות האירוח

סוכנויות הידיעות

13.12.2010 / 13:22

הביקור עשוי להניב הכנסות של 300 מיליון דולר לתעשיית התיירות של אוסטרליה, לפי הערכות מומחים



ביקורה של מלכת תוכניות האירוח אופרה וינפרי באוסטרליה עשוי לתת זריקת עידוד למגזר התיירות ביבשת, אשר סבלה בשנים האחרונות מירידה במספר התיירים המבקרים בה, כך מקווים במשרד התיירות האוסטרלי.



בפרק פתיחת העונה האחרונה שלה בספטמבר הפתיעה וינפרי את הקהל באולפן כשהודיעה כי 300 חברי הקהל, שהוגדרו עלה ידה כ"מעריצים האולטימטיביים", יזכו לנסוע עמה לאוסטרליה. וינפרי, אשר הגיעה לאוסטרליה לביקור בן שמונה ימים, תקליט מחר ומחרתיים שתי תוכניות מיוחדות.



אוסטרליה השקיעה בפרויקט 3 מיליון דולר בתקווה כי ביקורה של וינפרי יעודד את התיירות במדינה, לאחר שבשנה האחרונה ירד מספר התיירים האמריקאים באוסטרליה ב-16%.



טוריזם אוסטרליה, הגוף הממשלתי אשר אחראי על שיווק המדינה בעולם, השקיע 1.5 מיליון דולר בביקור, מדינת ניו סאות וויילס תרמה 2 מיליון דולר וחברת התעופה קוונטס הטיסה את הקהל של וינפרי לאוסטרליה. כל אחד מהגופים האלה מצפה להרוויח מ"אפקט אופרה", היות שוינפרי ידועה במגע הזהב שלה.



כלכלת אוסטרליה עשויה להרוויח מהביקור של וינפרי יותר מפי מאה מההשקעה, ומגזר התיירות צפוי לרשום הכנסות של יותר מ-300 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות, לפי חברת ייעוץ המותגים ברנד פייננס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully