וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי מדיה מכרה את העונה השנייה של החצויה לחברת טרנר בדרום אמריקה

אופיר בר-זהר

13.12.2010 / 15:11

לפי הערכות שווי העסקה - כחצי מיליון דולר



חברת דורי מדיה גרופ הודיעה על עסקה במסגרתה מכרה את העונה השנייה של סדרת הערפדים חצויה לחברת טרנר דרום אמריקה - החברה הבת של טיים וורנר. לפי הערכות שווי העסקה נאמד בכחצי מיליון דולר כאשר כלל המכירות משתי עונות הסידרה מסתכמות בכ-2.5 מיליון דולר, גם כאן לפי הערכות.



במסגרת ההסכם חברת טרנר תוכל לשדר את 45 הפרקים של העונה השנייה לטריטוריות כמו ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, מקסיקו ואורוגוואי. העונה תושק בטריטוריות אלה ביוני הבא, זאת לאחר סיום שידורי העונה הראשונה. עד כה נמכרה הסדרה ליותר מ-60 מדינות בתוך שנה וחצי מאז השקתה שביניהן איטליה, צרפת גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה, פורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק.



נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, אמר כי "אנחנו שמחים להודיע על מכירת העונה השנייה של חצויה לחברת טרנר העולמית. העונה הראשונה של הסדרה גרפה רייטינג יוצא דופן בקרב הקהל הצעיר של ערוץ בומרנג במקסיקו, ארגנטינה וברזיל. הצלחתה העולמית של חצויה, כמו גם קשרינו המתמשכים עם ערוצי ברודקאסט מרכזיים ברחבי העולם דוגמת טרנר, הם הוכחה נוספת ליכולת של דורי מדיה גרופ להפיק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, מוצרים בעלי נראות בינלאומית, עם יכולת לחצות גבולות. הסדרה נמכרה עד כה ליותר מ-60 מדינות ואנחנו צופים שהעונה השנייה תוכתר כהצלחה בדומה לעונה הראשונה, אם לא יותר ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully