וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק מתרחבת לדרום אפריקה: רוכשת מפיץ של החברה תמורת 9 מיליון שקל

רם עוזרי

13.12.2010 / 15:16

חברת מג'יקס אינטגריישן תהיה הסניף ה-14 של מג'יק בעולם



חברת דיווחה היום כי חתמה על הסכם לרכישת המפיץ שלה בדרום אפריקה, חברת מג'יקס אינטגריישן (magix integration). מגי'קס המתמחה בפיתוח, הטמעה ותמיכה בפלטפורמות מבוססות מג'יק במערכות גדולות בסקטור הציבורי והפיננסי בדרום אפריקה.



מגי'ק תשלם סכום של עד 9 מיליון שקל בעסקה של שני שלבים: בשלב הראשון תגיע מג'יק לאחזקה של 51%, ובשלב לאחר מכן היא תוכל להגדיל את אחזקותיה ל-75%.



גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, מסר היום: "אנו מרוצים מאד מהרכישה הנוכחית של המפיץ הדרום אפריקאי המרחיבה את פעילותנו הגלובלית ומתווספת ל-13 הסניפים של מג'יק בעולם. אנו מצפים כי מהלך זה יתרום לצמיחה העסקית ויחזק נוכחותנו באזור זה".



מניית מג'יק, שתצטרף בעדכון הקרוב אל מדד "יתר 50" של הבורסה בתל אביב, השלימה זינוק של 280% מתחילת השנה. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם עלייה של כ-56% בהכנסותיה לכ-63.6 מיליון דולר ועם עלייה חדה של כ-111% ברווח הנקי (non-gaap) של כ-6.8 מיליון דולר.



ממאזנה של חברת מג'יק עולה, כי נכון ל-30 בספטמבר 2010, היו בקופתה מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות והשקעות לזמן קצר בהיקף כולל של 26 מיליון דולר. עוד עולה ממאזן החברה, כי הונה העצמי של חברת מג'יק עומד על כ-64.4 מיליון דולר, ומהווה כיום כ-74% מסך כל המאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully