וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעי "תמר" מאשימים: שטייניץ נתן למצרים מתנה של 4 מיליארד שקל - על חשבון אזרחי ישראל

ליאור זנו

13.12.2010 / 20:04

עו"ד יהודה רסלר: "המשקיעים הישראלים מאבדים את כל חסכונותיהם בשל רצונו של שטייניץ 'להשיג את כל היד'"



הודעתה של החברה לישראל כי תפצל את חוזה הענק לרכישת גז טבעי עבור החברות הבנות של הקבוצה - לאחר שכבר סיכמה עקרונית על רכישת הגז הדרוש לה משותפות "תמר" - העניקה תחמושת רבה למתנגדי ועדת ששינסקי להעלאת המיסוי על הגז הטבעי הישראלי.



הקבוצה הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת גז טבעי בהיקף 1.4 bcm מספקית הגז המצרית תמורת 3.2 עד 4.3 מיליארד דולר. זאת, מתוך נפח גז כולל של 2.9 bcm הדרוש לקבוצה. את היתרה הותירה הקבוצה פתוחה למימוש מול שותפות תמר - במידה ויגישו לוחות זמנים ומחיר קבוע לאספקת הגז מן המאגר בתוך תקופה נקובה.



"המשקיעים הישראלים מאבדים את כל חסכונותיהם בשל רצונו של שטייניץ להשיג את כל היד, כשבסוף כולנו נותרים בלי אף אצבע. יובל שטייניץ נתן היום למצרים מתנה של 4 מיליארד שקל על חשבון אזרחי ישראל", התבטא היום עו"ד יהודה רסלר, שנשכר כדי לייצג קבוצת משקיעים בשותפויות המכנים עצמם "המשקיעים הקטנים של קידוח "תמר"".



רסלר הוסיף כי "המלצות ששינסקי הרסו את תעשיית הגז והנפט הישראלי. גופים זרים מסרבים להכנס כמפעילים או כמשקיעים בתחום האנרגיה, ואלו שכבר פעילים, מבקשים לצאת מהשוק הישראלי. בשם הדמוקרטיה שטייניץ מחרב את הדמוקרטיה ומלאים את תמר".



על פי הודעתה של הקבוצה לעיתונות, "משקיעי הגז והנפט הקטנים החלו להתאגד בשבועות האחרונים והם ייצאו בימים הקרובים בקמפיין שיתקוף את שר האוצר שטייניץ שמחרה מחזיק אחרי החלטות וועדת ששינסקי המחרבות את שוק האנרגיה הישראלי ופוגעות בזכות הקניין הפרטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully