וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השנייה של "חצויה" נמכרה לטרנר דרום אמריקה

אופיר בר-זהר

14.12.2010 / 7:00



>> חברת דורי מדיה גרופ הודיעה על עסקה שבמסגרתה מכרה את העונה השנייה של סדרת הדרמה"חצויה" לחברת טרנר דרום אמריקה, חברה בת של טיים וורנר. לפי הערכות שווי העסקה הוא כחצי מיליון דולר, וכלל המכירות משתי עונות הסדרה מסתכמות בכ-2.5 מיליון דולר.

במסגרת ההסכם תוכל טרנר לשדר את 45 הפרקים של העונה השנייה בברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, מקסיקו, אורוגוואי ומדינות נוספות. העונה תושק בטריטוריות אלה ביוני הבא, לאחר סיום שידורי העונה הראשונה. עד כה נמכרה הסדרה ליותר מ-60 מדינות בתוך שנה וחצי מאז השקתה, ובהן איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה, פורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק.



נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, אמר: "העונה הראשונה של הסדרה גרפה רייטינג יוצא דופן בקרב הקהלים הצעירים של ערוץ בומרנג במקסיקו, ארגנטינה וברזיל. הצלחתה העולמית של 'חצויה', כמו גם קשרינו המתמשכים עם ערוצי ברודקאסט מרכזיים ברחבי העולם כמו טרנר, הם הוכחה נוספת ליכולת של דורי מדיה גרופ להפיק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, בעלי נראות בינלאומית ועם יכולת לחצות גבולות. אנחנו צופים שהעונה השנייה תוכתר כהצלחה בדומה לעונה הראשונה, אם לא יותר ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully