וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אופנת הנשים מוטיבי בוחנת כניסה לישראל

מאת עדי דברת-מזריץ

14.12.2010 / 7:00

בלעדי מנהלי הרשת האיטלקית, שכבר פועלת ב-38 מדינות, מנהלים בימים אלה משא ומתן עם זכיינים מקומיים



>> מותג אופנה בינלאומי נוסף שוקל לעשות עלייה: בעלי רשת מוטיבי (motivi) האיטלקית בוחנים בימים אלה את האפשרות להביא את הרשת לישראל. מנהלי הרשת מנהלים מגעים בעניין עם כמה זכיינים אפשריים למותג.

מוטיבי היא רשת מקבוצת miroglio האיטלקית. תחת קבוצת miroglio פועל גם המותג oltre, שנוסד ב-2001 ופונה לנשים מעל גיל 30, וכן המותג fiorella rubino לנשים במידות גדולות. לקבוצה יותר מ-2,000 חנויות בכמעט 40 מדינות והיא מגלגלת מחזור שנתי של 930 מיליון יורו ומעסיקה 11 אלף עובדים באיטליה ובעולם.



מוטיבי, שנוסדה ב-1993, היא רשת אופנה שמשווקת בגדים במחירים נוחים לנשים בגילאי 20 עד 35. לרשת יותר מ-500 חנויות, מתוכן 340 באיטליה.



המותג פועל עם חנויות ב-38 מדינות נוספות, בהן כ-50 חנויות ברוסיה, כ-50 ברומניה, וחנויות בפולין, בקרואטיה, בסין ובצרפת. מדובר במותג טרנדי עם 50 קולקציות מתחלפות מדי שנה, שמציע מחירי value for money.



בשנה האחרונה עשו כמה רשתות עלייה לישראל, בהן h&m השוודית שפתחה ארבע חנויות ומתכננת לפתוח שלוש נוספות; גאפ האמריקאית שפתחה שלוש חנויות; וברשקה הספרדית שפתחה חנות אחת בקניון רמת אביב.



עוד צפויות להגיע לישראל רשת אמריקן איגל, שתגיע ב-2011 לאחר שבעלי חברת פוקס, הראל ויזל, קיבל את הזיכיון; ורשת בננה ריפבליק מבית גאפ, שתיובא על ידי בעלי הזיכיון אלביט מסחר וקמעונות של קבוצת אלביט.



גם רשתות אחרות בוחנות כניסה לישראל - בהן 21 forever האמריקאית, שבכיריה כבר הגיעו לישראל ומנהלים משא ומתן עם פוקס; וכן רשת ניו יורקר הגרמנית. הסיבה להתעניינות של רשתות בינלאומיות רבות בישראל היא האכזבה שהן חוו בתקופת המיתון בשווקים שבהם הן פועלות בעולם - דבר שמביא אותן לחפש שווקים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully