וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה פנתה אל שרה נתניהו: "עזרי לסיים את השביתה"

נורית רוט

14.12.2010 / 11:40

בפרקליטות פונים לכל מי שניתן בבקשה שיפעל למען סיום השביתה. פרקליטה שובתת כתבה לרעיית ראש הממשלה: "בקשתי היחידה היא שתפני לרה"מ כדי שיתערב ויפעיל סמכותו"

פרקליטה במחלקה הפלילית בפרקליטות פנתה אתמול במכתב לשרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה שתסייע על מנת להביא להתערבותו האישית של ראש הממשלה בשביתת הפרקליטים.

"הבקשה היחידה שלי ממך היא פנייה ישירה לראש הממשלה על מנת שיתערב ויפעיל את סמכותו באופן אישי אל מול פקידי האוצר האטומים, כך שניתן יהיה לשבת כמה שיותר מהר לשולחן המשא ומתן - וזאת לפני שייגרם נזק בלתי הפיך למערכת המשפט, לציבור ובעיקר לקורבנות", כתבה הפרקליטה במכתבה לנתניהו.

"אני פונה אליך משום שאני סבורה שיש בך את התבונה והרגישות שכל כך חסרה לפקידי האוצר, ואת ההבנה שאת הנזק שייגרם לציבור אותו אנו מייצגים ובכלל זה לקורבנות, לא ניתן יהיה לתקן. כפסיכולוגית קלינית את בוודאי יודעת טוב ממני איזה נזק עלול להגרם לאנשים האלה שהעזו והתלוננו, שעמדו והעידו בבית שהמשפט ושהיום חוששים שהכל היה לשווא", כותבת הפרקליטה לנתניהו. בהמשך פירטה הכותבת את טענות הפרקליטים וציינה: "אנחנו לא סקטור אליטיסטי ולא רודפי בצע. ברור לי שהדרישות שלנו סבירות והגיוניות ולחלוטין לא מופרזות".

לדברי הפרקליטה, בעלת ותק של כ-10 שנים בפרקליטות ואם לשלושה ילדים, המופיעה בתיקים קשים של עבירות מין ועבירות אלימות חמורות המתנהלים בבתי המשפט המחוזיים, "מאז שפרצה השביתה אני מקבלת טלפונים ממתלוננות שחשות פחד גדול ותסכול מכך שהאנשים שפגעו בהם עלולים, בצל השביתה, שלא לתת את הדין על מעשיהם. הנשים והנערות הללו עלולות להפוך פעם נוספת לקורבנות בגלל ההתנהגות חסרת האחראיות של פקידי האוצר, אשר בעזות מצח, ובגיבויו של שר המשפטים, מסרבים לנהל משא ומתן על מנת להגיע להסדר ומציבים כתנאי מוקדם למשא ומתן את הפסקת השביתה - הגם שמדובר בשביתה שהוכרזה כדין - ומונעים את סיומה".

"איך יתכן שפקידי האוצר הנכבדים ניהלו משאים ומתנים עם עובדי רשות הנמלים השובתים, עם החקלאים השובתים, עם עובדי רשות שדות התעופה השובתים ועם עובדי משרד הבטחון השובתים, ודווקא כאשר מדובר בדיני נפשות של ממש, מרשים לעצמם פקידי האוצר לזלזל באופן בוטה בתפקיד המוטל עליהם, ולהתנער מכל אחריות, תוך שהם גורמים לקריסה של מערכת המשפט כולה. ואיפה שר המשפטים? האם ממתין הוא לדו"ח מבקר המדינה הבא?", הקשתה הפרקליטה על נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully