וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג מולד עצוב ביאהו: החברה תפטר בין 600 ל-700 עובדים בארה"ב - 5% מכוח העבודה

סוכנויות הידיעות

14.12.2010 / 10:35

מדובר בסבב הקיצוצים השלישי בתקופת כהונתה של המנכ"לית קרול בארץ, שנכנסה לתפקיד לפני כשנתיים



ענקית האינטרנט יאהו מתכננת לפטר בסוף השנה בין 600 ל-700 עובדים, כחלק מקיצוצים שעורכת החברה, אשר מתקשה לצמוח, כך דיווחה סוכנות הידיעות אי-פי, על פי אדם המקורב לחברה.

הקיצוצים ביאהו מהווים כ-5% מכוח העבודה של החברה, אשר כולל 14,100 עובדים. מדובר בגל הפיטורים הרביעי של יאהו בשלוש השנים האחרונות, לאחר ששני סבבים היו תחת כהונתה של המנכ"לית הנוכחית, קרול בארץ. בארץ מונתה לתפקיד לפני כמעט שנתיים, על אף חוסר הניסיון שלה בתחומי האינטרנט או הפרסום, המהווה את מקור ההכנסות העיקרי של יאהו.



סבב הפיטורים הנוכחי צפוי להתמקד בחטיבת המוצרים של יאהו בארה"ב, אשר עברה ארגון מחדש מאז שבארץ גייסה את בלייק אירווינג, בכיר לשעבר במיקרוסופט, לנהל אותה.



הפיטורים הצפויים אינם מפתיעים. כבר בחודש שעבר דיווחו הבלוגים הטכנולוגיים טק קראנץ' ו- all things digital כי יאהו צפויה לערוך קיצוצים. הצמיחה האיטית של יאהו, הדשדוש במחיר המניה ועזיבות של בכירים בתקופה האחרונה העלו שאלות בנוגע לעתידה של יאהו והערכות כי בארץ עשויה לעזוב את החברה עוד לפני שיפוג תוקף החוזה שלה בינואר 2013.



הכנסות יאהו עלו בתשעת החודשים של השנה בפחות מ-2% והסתכמו ב-4.8 מיליארד דולר, בשל הקושי של יאהו למכור שטחי פרסום בשעה שמתחרות כמו גוגל ופייסבוק משגשגות בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully