וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הודעת משרד התקשורת: נטוויז'ן עצרה מאבק משפטי נגד כניסת HOT לתחום שירותי האינטרנט

אמיר טייג

14.12.2010 / 10:51

חברת האינטרנט הסירה עתירה לבג"ץ נגד משרד התקשורת במסגרתה ניסתה להגביל את כניסת HOT לתחרות עימה



נטוויז'ן תעצור את מאבקה המשפטי נגד כניסת חברת hot לתחום אספקת שירותי האינטרנט (isp). החברה הודיעה הבוקר כי תמשוך את העתירה שהגישה לבג"ץ כנגד מתן רישיון isp ל-hot. "לאחר בחינת הודעת משרד התקשורת החליטה החברה לפעול למשיכת העתירה שהוגשה על ידה לבג"צ, נוכח העובדה שהתנאים אשר נקבעו על ידי משרד התקשורת הופכים חלק משמעותי מהעתירה לבלתי רלוונטי", נכתב בהודעה של נטוויז'ן.



על פי תנאי הרישיון שקיבלה hot לפני כשבוע תהיה החברה מחוייבת לקיים הפרדה מבנית מלאה בין פעילות התשתיות שלה ובין הפעילות החדשה, אשר תתחרה בנטוויז'ן ובבזק בינלאומי. לחברת שירות האינטרנט של hot יקראו הוט נט ויהיה לה מנכ"ל נפרד, עובדים נפרדים, נדל"ן נפרד, ובעיקר מאזן כספי נפרד מ-hot. עוד נקבע ברישיון החדש כי hot לא תוכל להרחיב את חבילת הטריפל שלה לחבילה מרובעת באמצעות הוט-נט, אלא אם כן היא תציע לספקיות האינטרנט האחרות להצטרף באותם תנאים לחבילות.



למרות הסרת העתירה, דיווחה נטוויז'ן מקבוצת אי.די.בי כי "למרות התנאים שנקבעו בהודעת משרד התקשורת למתן הרישיון ולשיווק סלי השירותים בידי קבוצת הוט, השלמת הבחינה האמורה לא שינתה את הערכות החברה, לפיהן כניסת חברות מקבוצת hot לפעילות בתחום ושיווק סלי שירותים על ידם עלולה לפגוע מהותית לרעה בפעילות החברה, יכולת התחרות שלה ותוצאותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully