וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינו מקום בוולדורף אסטוריה - וגילו כי חדרם הושכר לפמליית מלך סעודיה

ניו יורק טיימס

14.12.2010 / 11:51

אישה שהזמנתה בוטלה: "הם אמרו שהילטון לא פחות טוב, אבל בחיי - אנשים במעלית הסתובבו עם קופסאות פיצה"



הזמנתם מקום בבית מלון ואישרתם את הזמנתכם? ייתכן כי למרות זאת יזכה מישהו אחר בחדר הנכסף. כך גילו על בשרם לינדה ומייקל מורגן במהלך חופשת חג ההודייה.



המלון הוא הוולדורף אסטוריה במנהטן, ולפי בני הזוג מורגן ואורחים נוספים שהזמנתם נדחתה במהלך החג, ה"מישהו האחר" היתה פמליה של נסיכים ומקורבים למלך סעודיה, שהגיע לעיר לצורך ניתוח.



בני הזוג תכננו מפגש משפחתי חגיגי בניו יורק, והזמינו בקיץ האחרון ארבעה חדרים, ביניהם שלוש סוויטות בוולדורף אסטוריה בחג ההודייה. ב-23 בנובמבר, גילו בני הזוג כי הזמנתם בוטלה.



"בעלי התקשר למלון כדי לבטל חדר אחד לאחר שאימי החליטה לא להצטרף. אמרו לו שלא נוכל לקבל אף אחד מהחדרים", היא אמרה. "אילולא היה מתקשר, היינו מגיעים למלון ופשוט נזרקים משם".



בני הזוג נאלצו לקבל את הצעת הוולדורף למלון חלופי, הילטון ניו יורק הסמוך. אך לדבריה, השהייה בוולדורף המפורסם היתה אמורה להיות גולת הכותרת של החופשה. "הם אמרו שהילטון לא פחות טוב, אבל בחיי, אנשים במעלית הסתובבו עם קופסאות פיצה", אמרה לינדה.



המלך עבדאללה הגיע לניו יורק ב-23 בנובמבר. ה"ניו יורק פוסט" דיווח כי המלך ופמלייתו טסו לניו יורק בשלושה מטוסים שכורים, ונסעו למנהטן מנמל התעופה בשיירה של 40 מכוניות.



חברת האם של הוולדורף, הילטון וורלדווייד, סרבה לאשר או להכחיש את הגעת האורחים הסעודים, אך בני הזוג מורגן ואורחים אחרים שהתלוננו סיפרו כי נאמר להם שהמלון דחה יותר מ-100 אורחים לטובת הביקור הבלתי צפוי של פמליית המלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully