וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הבת של מג'יק חתמה עם Aviapartner על הסכם לאספקת מערכות בתחום התובלה האווירית

יעל פטר

14.12.2010 / 12:22

המניה מזנקת ב-14% במחזור הגבוה פי 12 מהמחזור הממוצע שלה



יום לאחר שדיווחה על עסקת התרחבות לדרום אפריקה, חברת התכנה הדואלית, , מדווחת היום כי החברה הבת, הרמס לוג'יסטיקס טכנולוג'יס, זכתה במכרז וחתמה על עסקה עם חברת aviapartner האירופאית, במהלכה היא תספק מערכות מיחשוב בתחום התובלה האווירית. מניית מג'יק מזנקת בשעות אלו ב-14% במחזור 3.6 מיליון שקל הגבוה פי 12 מהמחזור הממוצע של המניה מתחילת השנה.



עמית בן ציון, מנכ"ל הרמס לוג'יסטיקס אמר היום, "העסקה מרחיבה את בסיס הלקוחות של החברה ותכלול כעת גם את aviapartner, המובילה בתחום התובלה האווירית. הזכייה במכרז היא עדות להתייעלות גוברת ואיכות שאנו מספקים במוצרינו".



אתמול הודיעה מג'יק כי חתמה על הסכם לרכישת המפיץ שלה בדרום אפריקה, מג'יקס אינטגריישן, בתמורה ל-9 מיליון שקל בסך הכל. בדרום אפריקה פועלת החברה בהטמעה ותמיכה בפלטפורמות החברה במערכות גדולות בסקטור הציבורי והפיננסי.



בדו"חות הרבעון השלישי לשנת 2010, רשמה החברה עלייה בהכנסות של 72% ל-22.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי שלה זינק פי 3 ל-2.5 מיליון דולר ובשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 2.5 מיליון דולר לעומת 902 אלף דולר בתקופה המקבילה. מג'יק תצטרף בקרוב למדד ה"יתר 50" של הבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully