וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאודי משיקה בישראל את A7 החדשה: המחיר יתחיל ב-576 אלף שקל

דניאל שמיל

14.12.2010 / 13:56

באאודי מתייחסים למכונית זו כאל מתחרה במרצדס CLS - מכונית "קופה בת ארבע דלתות"



צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, מתחילה בשיווק מכונית חדשה בשם a7 ספורטבאק. מדובר במכונית סלונית (גדולה מעט יותר מה-a6), בתצורת חמש דלתות ספורטיבית למראה. באאודי מתייחסים למכונית זו, במרומז, כאל מתחרה במרצדס cls, קרי, מכונית "קופה בת ארבע דלתות". אולם נראה שמדובר בפאסטבק, בדומה לסקודה אוקטביה או פורד מונדיאו, גם אם בעלת קווים מחודדים יותר.



מתחת לעיצוב מסתתרת פלטפורמה חדשה, עם בסיס גלגלים באורך 291 ס"מ, המשמש גם את הדור החדש של אאודי a6. ה-a7 נמתחת לאורך 497 ס"מ, רוחבה 191 ס"מ וגובהה 142 ס"מ, וכך נוצרות פרופורציות ספורטיביות. בתחילה תימכר המכונית עם ארבעה מושבים, ואופציה לחמישה מושבים תוצע במהלך 2011.



עיצוב הפנים מסוגנן מעט יותר מהמוכר בדגמי אאודי האחרים, והמכונית מצויידת גם במשטח מגע להפעלת מערכת ה-mmi, לשליטה ותפעול המכונית. לישראל תגיע המכונית עם מנוע בנפח 3.0 ליטר עם מנוע המפיק 300 כ"ס בעזרת מגדש טורבו. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה.



האבזור התקני במכונית כולל הגה כוח המסייע למנוע מצבי החלקה באמצעות התנגדות לסיבוב ההגה במצב מסוכן, ספוילר אחורי נשלט חשמלית וחישוקים בגודל 19 אינץ'. כאופציה אפשר להזמין תצוגה עילית,בקרת שיוט אדפטיבית ואף מצלמה תרמית לראיית לילה.



מחירה של המכונית מתחיל ב-576 אלף שקל, יקר יותר ב-10% לערך ממחירה של ה-a6 המקבילה, ששיווקה יתחיל באפריל. בצ'מפיון מסכמים בסיפוק את שנת 2010, ומעריכים כי יסיימו את השנה בגידול של 55% במכירות, לעומת גידול של 25% בכלל השוק.



לחברה יש תוכנית חומש לשידרוג התשתיות, שתסתיים ב-2012. בחברה מעריכים כי שוק הרכב כולו יגדל בכ-5% בשנת 2011, ויגיע לכ-230 אלף מכוניות. שוק הפרימיום, שמקיף כ-5000 מכוניות בשנה, יצמח בשיעור גדול יותר, לפי ההערכות, בזכות כניסה לסגמנטים חדשים וזולים יותר כמו מכוניות קטנות יוקרתיות ורכבי פנאי קטנים ויוקרתיים. חטיבת אאודי של צ'מפיון תשיק את אאודי rs3 בחודש ינואר.



הגרסה החזקה של ה-a3 מפיקה 335 כ"ס מנפח מנוע של 2.5 ליטר ומאיצה למאה קמ"ש תוך 4.6 שניות. באפריל יגיע הדור החדש של אאודי a6 ובהמשך השנה יתחיל שיווקו של אאודי q3, רכב פנאי קטן יותר מה-q5 המוכר. ב-q5 עצמו תוצע גרסה היברידית בשנה הבאה, ומחירה יהיה כ-380 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully