וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוה תספק טכנולוגית VoIP לחברת PMC-Sierra האמריקאית

יעל פטר

14.12.2010 / 15:10

השבבים מיועדים ליישומי תקשורת מהירה בסיבים אופטיים



חברת הטכנולוגיה לתכנון שבבים, סיוה, תספק טכנולוגיה ליישומי voip עבור חברת pmc-sierra האמריקאית. על פי ההסכם, תשלב pmc את טכנולוגית ה-voip של סיוה בשבבי החברה המיועדים לישומי תקשורת מהירה בסיבים אופטיים.



סגן הנשיא ומנכ"ל משותף של pmc, עופר בר אור, אמר היום כי "נדרשנו לפתרון חומרה ותוכנה מלא ל-voip שיכול להשתלב ביעילות בארכיטקטורת השבבים שלנו ולספק את רמת הביצוע, ההספק והיעילות הכלכלית הדרושים בשווקים התחרותיים של העברת שירותי תקשורת מהירים על סיבים אופטיים. פתרון ה-voip מספק לשבבי התקשורת את טכנולוגית עיבוד האותות הנדרשת להעברת מספר רב של ערוצי קול בו זמנית".



מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר מוסיף כי, "גמישות הפתרון של סיוה מתאימה היטב לתמוך בצרכים המתפתחים של pmc בהרחבת קוי המוצר שלה עם ישומי voip נוספים".



טכנולוגיית ה-vop של סיוה מכילה פתרון חומר ותוכנה להעברת קול ברשתות אינטרנט. הטכנולוגיה מבוססת על מעבד אותות דיגיטלי ceva-teaklite-2, הכולל יכולות מתקדמות של דחיסת קול, ביטול הד, וישומי טלפוניה. סיוה נסחרת במחיר של 22 דולר למניה, המשקף שווי שוק של כ-500 מיליון דולר לחברה. pmc העוסקת בתיכנון שבבים לתשתיות אינטרנט וישומי פס רחב, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-1.9 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully