וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרח שוב מקבלת הארכה

ליאור זנו

14.12.2010 / 15:40

המשקיעים בשותפות החיפושים זרח חששו מפקיעת אופציות והובילו את המניה לירידות שהגיעו עד ל-12%. הודעת החברה על הארכת האופציות בידי ביהמ"ש, מיתנה מעט את הירידות ל-8%

יחידות ההשתתפות של שותפות החיפושים זרח, מאבדות כעת 8% מערכן במהלך המסחר, במחזור מסחר של כ-10 מיליון שקל - פי 6 ממחזורן היומי הממוצע בחודש האחרון. זאת, לאחר שרשמו ירידות של עד 12% עד לשעות הצהריים, עקב חששות המשקיעים מפקיעתן של אופציות סדרה 2 של החברה מחר.

בשעות האחרונות נבלמו מעט הירידות, לאחר שהחברה דיווחה כי הצליחה להאריך, בפעם הרביעית תוך פחות משנה, את מועדי פקיעת האופציות שלה, הנמצאות תקופה ארוכה מחוץ לכסף. על פי הודעתה של זרח, בית המשפט הסכים להאריך את תאריך המימוש האחרון של אופציות מסדרה 2 יוארך ל-28.4.2011 ותאריך פקיעתן של אופציות מסדרה 3 יוארך ל-31.7.2011.

על מנת שזרח תצליח להכניס כספים לקופתה כתוצאה ממימוש האופציות, צריך מחיר יחידת ההשתתפות של זרח לזנק לפחות פי 2 עד לסוף אפריל, לרמה גבוהה מ-14.44 אגורות למניה - בו מימוש האופציה מסדרה 2 כדאי. הבוקר עומד מחירה של יחידת השתתפות של זרח על 6.9 אגורות.

מחיר המימוש של אופציה מסדרה 3 עומד על 17.09 אגורות - גבוה ב-150% ממחיר הפתיחה של יחידות ההשתתפות הבוקר.

הפעם האחרונה בו הוארך מועד פקיעת שתי סדרות האופציה היה במרץ. אופציה מסדרה 2 הוארכה שוב באוקטובר האחרון. אז קיוו בזרח כי אחת מפעילותיה בתחום חיפושי הנפט תצליח להזניק את מחיר המניה, שמתקשה להתאושש מאז מרץ 2010, עת דיווחה על תוצאות מאכזבות ממבחני ההפקה שבוצעו בקידוח "צוק תמרור 4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully