וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: בימים הקרובים אכריז על אזור הכרמל כאזור מוכה אסון

עירית רוזנבלום

14.12.2010 / 15:23

הכרזה על האזור כמוכה אסון תאפשר פיתוח ושיקום תשתיות ציבוריות כבר בשנת התקציב הקרובה



שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, הודיע היום לראשי המועצות והרשויות בכרמל כי בימים הקרובים יכריז, במסגרת הוראת שעה של משרד התיירות, על אזור הכרמל כאזור מוכה אסון. השר אמר את הדברים במסגרת סיור שקיים היום באזור שנפגע מהשריפה הגדולה, בשבוע שעבר.



במסגרת הסיור שקיים השר עם הגורמים המקצועיים במשרד התיירות, נבחנו הנזקים שנגרמו לתשתיות התיירות, מבני האכסון המלונאי, אתרי התיירות והאטרקציות. כן ביקר השר בישובים שנפגעו, בהם עין הוד, ניר עציון, קיבוץ בית אורן ועוד ונפגש עם ראשי מועצות טירת הכרמל, עוספיה, דליית אל כרמל והמועצה האזורית חוף הכרמל.



לדברי מיסז'ניקוב, הכרזה על האזור כמוכה אסון תאפשר פיתוח ושיקום תשתיות ציבוריות כבר בשנת התקציב הקרובה. בנוסף, הוראה זו תקצה משאבים ייעודיים לאזור, שיאפשרו שיקומו המהיר וייתנו לו תעדוף בפעולות ומיזמי שיווק, סיוע בפעילות יחסי ציבור, פעולות מול עיתונאים זרים ועוד. כן הודיע השר כי יפנה בימים הקרובים לנציבות שירות המדינה כדי שתנחה את משרדי הממשלה לקיים אירועים וכנסים מקצועיים באזור שנפגע באסון.



במהלך הסיור התלווה שר התיירות ל"חממת התיירות הנודדת" של משרדי התיירות והחקלאות, מט"י ועמותת התיירות כרמל, אשר נציגיה נפגשו עם יזמי תיירות ובעלי עסקים תיירותיים שנפגעו בשריפה או כתוצאה ממנה, וסייעו להם במתן ייעוץ שיקומי, ומידע על מסלולי הסיוע, הפיתוח והשיווק, בכדי שיוכלו לשקם את עסקיהם במהירה. חממת התיירות פועלת במהלך כל ימות השנה על ידי משרדי התיירות והחקלאות ובימים הקרובים תמשיך לפעול באזור הכרמל ולסייע לתיירנים, במימון מלא של שני המשרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully