וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני התאוששות בארה"ב: המכירות הקמעוניות ומדד המחירים ליצרן עלו ב-0.8%

סוכנויות הידיעות

14.12.2010 / 16:13

ללא מכירות הרכב, עלו המכירות הקמעוניות ב-1.2% בנובמבר, מעל תחזיות הכלכלנים לעלייה של 0.6%



המכירות הקמעוניות בארה"ב עלו בחודש נובמבר ב-0.8%, זה החודש החמישי ברציפות, בעקבות עלייה במכירות הבגדים, הדלק והמוצרים המקוונים - כך דיווח היום משרד המסחר האמריקאי. במקביל, דיווח משרד העבודה האמריקאי כי מדד המחירים ליצרן עלה גם הוא ב-0.8% בחודש שעבר - העלייה החדה מאז מארס.



ללא מכירות הרכב, עלו המכירות הקמעוניות ב-1.2% בנובמבר מעל תחזיות הכלכלנים לעלייה של 0.6%. באוקטובר עלו המכירות הקמעוניות בארה"ב ב-1.7%, כך דיווח היום משרד המסחר, 1.2% יותר ממה שדווח קודם לכן. בשלושת החודשים האחרונים עלו המכירות הקמעוניות בארה"ב בקצב שנתי של 7.8%, סימן להתאוששותה של כלכלת ארה"ב, שהצריכה הפרטית אחראית לשני שליש מהתמ"ג שלה.



במקביל, דיווח משרד העבודה האמריקאי כי מדד המחירים ליצרן רשם את העלייה החדה ביותר שלו מזה 8 חודשים בנובמבר ועלה ב-0.8%, בהובלת עלייה במחירי האנרגיה שזינקו ב-2.1% על רקע עלייה של 4.7% במחירי הבנזין. מחירי המזון עלו בכ-1% בנובמבר, זאת על רקע זינוק של 13.6% במחירי הפירות. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה, עלה ב-0.3% בנובמבר - העלייה החדה מאז יולי. לעומת נובמבר 2009, עלה מדד המחירים ליצרן ב-1.2% - מעל תחזיות הכלכלנים לעלייה של 0.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully