וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני בלייר צפוי להרוויח 43 מיליון דולר בתמורה לשירותי ייעוץ לממשלת כוויית

סוכנויות הידיעות

14.12.2010 / 16:49

ראש ממשלת בריטניה לשעבר מייעץ לכוויית בנוגע לתוכנית כלכלית ואסטרטגית לממלכה



טוני בלייר, לשעבר ראש ממשלת בריטניה, צפוי להרוויח 43 מיליון דולר השנה מעבודתו כיועץ לממשלת כוויית, כך דיווח העיתון הבריטי "דיילי מייל".



חברת הייעוץ של בלייר, טוני בלייר אסוסיאיישנס, צפויה להרוויח 42.6 מיליון דולר בתמורה לכך שיעצה לממשלה בכוויית כיצד לנהל את עצמה, דיווח ה"מייל" על פי מקור אנונימי המקורב לממשלה. כוויית היתה הלקוחה הראשונה שהוחתמה בחברת הייעוץ של בלייר, אשר הוקמה בשנה שעברה כדי לייעץ בנושאי ממשל וכלכלה. הייעוץ שהוענק לכוויית היה בנוגע ל"ויז'ן 2035", תוכנית כלכלית ואסטרטגית עבור הממלכה.



דובר מטעם בלייר הכחיש את הדיווח, בטענה כי הסכום שעליו דיווח המייל הוא מוגזם, אך אמר כי צוות של טוני בלייר אסוסיאייטס צפוי לעבוד עם כוויית במשך כמה שנים.



בלייר, שכיהן כראש ממשלת בריטניה בין 1997 ל-2007, הרוויח בשנה שעברה 640 אלף דולר במסגרת תפקידו כשליח הקוורטט למזרח התיכון, רובם מכספי משלמי המסים בבריטניה. ב-2008 הוא גויס להיות יועץ לבנק ההשקעות מורגן סטנלי, במשכורת של 3.2 מיליון דולר בשנה, ובנוסף לכך הרוויח 800 אלף דולר בשנה כיועץ לחברת הייעוץ השווייצית ציריך. בלייר הוא גם אחד האישים המבוקשים בעולם להרצאות, ומרוויח 500 אלף דולר לכל הרצאה שהוא מעניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully