וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם תתרום לעמותות מזון לנזקקים בסך 400 אלף שקל: פירסמה מידע מוטעה על אריזה

הילה רז

14.12.2010 / 18:01

לפי הטענה אסם שיווקה חטיף שוקולד מתוצרת נסטלה הקרוי LION כשעל אריזתו סימון מטעה



חברת אסם תתרום מצרכי מזון בשווי 400 אלף שקל לעמותות המעניקות מזון לנזקקים, תשלם לתובע ייצוגי 20 אלף שקל ולפרקליטו 58 אלף שקל, כך עולה מהסכם פשרה בתביעה ייצוגית שאושר השבוע על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב.



התובע הייצוגי גדעון בוקין שיוצג על ידי עו"ד ניר הראל, טען בתביעה שהגיש לפני כשנה כי אסם שיווקה חטיף שוקולד מתוצרת נסטלה הקרוי lion כשעל אריזתו סימון מטעה. לפי הסימון המטעה תכולת השומן הרווי הרשומה היתה נמוכה משמעותית משיעור התכולה בפועל. לפי הסימון שהיה על האריזה הכיל החטיף 2.6 מ"ג שומן רווי בעוד שבפועל המוצר הכיל 16.1 מ"ג. הכיתוב שהופיע באנגלית ובשפות נוספות על גבי החטיף כללו את הערכים הנכונים.



אסם אישרה את דבר קיומה של התקלה וטענה כי התקלה תוקנה, לגרסתה נמכרו 700 חטיפים בתקופה הרלוונטית לתביעה אך רק ב-330 מתוכם התבטאה התקלה.



השופטת יהודית שבח אישרה את הפשרה: "ההסדר ראוי והוא מהווה פתרון הוגן ומתאים לסוגייה בשים לב לעובדה שלא ניתן לזהות באופן אישי את יחידי הקבוצה". שבח הטילה על אסם להגיש לה דו"ח מאומת על ידי רואה חשבון על ביצוע התרומות לפי מהות המזון שנתרם, תאריך, כמות, מחיר ואישור העמותה לה נתרם המזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully