וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטרום נכסים סיימה הנפקה מוצלחת: גייסה 71 מיליון שקל מהציבור

רם עוזרי

15.12.2010 / 8:25

החברה הצטרפה למדד התל-דיב 20 היום לאחר שמניית החברה זינקה אמש 6% במחזור גבוה



קבלת פנים חמה למדד התל דיב 20 עבור חברת . החברה, אשר נכנסת היום למדד וזינקה בעקבות כך אתמול ב-6%, סיימה הנפקה ציבורית של אג"ח בהצלחה. החברה גייסה מעל 71 מיליון שקל. האג"ח נושאות ריבית שנתית של 4.25% והן תוחזרנה החל משנת 2012 ב-20 תשלומים מדי חצי שנה כך שסיום פרעונן צפוי בשנת 2022.



רוב הכסף שגייסה אשטרום התקבל בהצעות בהן נקבו המציעים מחיר גבוה יותר מזה שקבעה החברה. המכרז לרכישת האג"ח נעשה בשיטה של קביעת מחיר יחידה, כאשר החברה קבעה מחיר של 1,057 שקל לכל יחידת אג"ח שהוצעה במכרז. 140 הצעות, לרכישת סך כולל של 62 אלף יחידות, הוגשו במחיר הגבוה ממחיר היחידה שנקבע וסך הגיוס מהן הסתכם בכ-68 מיליון שקל. את שאר הגיוס השלימה אשטרום מהצעות שהוגשו במחיר המוצע, כאשר רק 17.3% מסך ההצעות שהתקבלו במחיר זה נענו (בפיזור שווה על פני המציעים). כלומר, אשטרום יכלה לגייס 27 מיליון שקל נוספים במחיר שהוצע אולם העדיפה שלא לעשות זאת.







הנפקה מוצלחת זו, בריבית נמוכה יחסית עבור אג"ח לא מדורגות, מצטרפת לשורה של הנפקות אג"ח קונצרניות מוצלחות בחודשים האחרונים. יש לציין כי החברה הנפיקה ישירות לציבור המשקיעים ללא שלב מוסדי וללא ליווי של חתם. כמו כן האג"ח שהונפקו לא דורגו על ידי אף אחת מחברות הדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully