וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות מגדילה אחזקותיה בארה"ב

יעל פטר

15.12.2010 / 10:15

החברה הודיעה כי חברת הבת בארה"ב רכשה את מלוא האחזקות ב-Aerospace האמריקאית עבור 85 מיליון דולר. Aerospace מתמחה בממגוון פתרונות לציים גדולים ושירותי אחסון לציי מטוסים

אלביט מערכות מודיעה היום כי החברה הבת אלביט מערכות ארה"ב, רכשה את מלוא האחזקות בחברה האמריקאית m7 aerospace lp תמורת 85 מיליון דולר, במזומן. חברת aerospace ממוקמת בטקסס, סאן אנטוניו, והיא מתמחה בשירותי אוויוניקה משולבים בתחומים של מבנאות מטוסים, תמיכה לוגיסטית ללקוחות ממשלתיים, תחזוקה ותיקונים, ושירותי הנדסה.

aerospace תצטרף לאלביט מערכות כחלק ממגוון פתרונות כוללים שהחברה מציעה לציים גדולים, בתמיכה לוגיסטית רב אתרית ושירותי אחסון לציי מטוסים של צבא ארה"ב. החברה מביאה עמה פתרונות מתקדמים בהשבחות אוויוניקה, התאמות שילדה ותיקונים למיגוון פלטפורמות אוויריות בשירות לקוחות אזרחיים וצבאיים וניהול מחודש של תוכניות.

לדברי רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב, "אנו שבעי רצון מצעד חשוב זה המחזק את יכולותינו בתחום התחזוקה בשוק האמריקאי. הרכישה משלימה את ניסיוננו הרב בתחום התמיכה והתחזוקה למטוסים בשוק המקומי ובעולם ואנו מקווים כי בעקבותיה נרחיב את מעגל לקוחותינו ואת נוכחותנו בתכניות חדשות. אנו גאים לקבל את פניהם של עובדי m7 aerospace. יכולותיהם המקצועיות וניסיונם הרב הם נכס חשוב עבורנו", אמר הורוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully