וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אגסי: יש לנו הזמנות ל-70 אלף מכוניות חשמליות בישראל

דניאל שמיל

15.12.2010 / 10:22

מייסד בטר פלייס: "יוקמו 56 תחנות להחלפת מצברים שאמורות לספק שירות יעיל ל-150 אלף מכוניות"



"לבטר פלייס יש כבר הזמנות ל-70 אלף מכוניות חשמליות" - כך אומר שי אגסי בראיון לאתר האינטרנט euractiv. לדבריו, מרבית ההזמנות (כ-60 אלף) מגיעות מציי רכב שחתמו על הסכמים עם החברה, אך חמישית מהמבקרים במרכז ההדרכה של בטר פלייס חתמו על טופס התעניינות, ואותם הוא מחשיב כעשרת אלפי לקוחות נוספים. יש לזכור שמחירי הרכישה או השכירות של המכוניות, ומחירי החשמל, עדיין לא ברורים. לפי ההערכות של אגסי, מכוניות חשמליות יתפסו 50% מהשוק בישראל כבר ב-2015.




בישראל, חושף אגסי בראיון, יוקמו 56 תחנות להחלפת מצברים, שאמורות לספק שירות יעיל ל-150 אלף מכוניות. לדבריו, מכירה של 30 אלף מכוניות תכסה את כל הוצאות בניית התשתית. שיווק המכוניות בישראל יתחיל בעוד "12 חודשים" ואחר כך יתחיל שיווקן גם בדנמרק. המדינה השלישית בה תפעל בטר פלייס היא אוסטרליה, שם תתחיל מכירה של מכוניות חשמליות באמצע 2012.



עוד אומר אגסי כי הבעיה הגדולה ביותר שלו היא הספקנות של יצרני הרכב. "אנחנו נלחמים בהרבה דעות קדומות", הוא מספר, "התעשייה הזאת לא עשתה קפיצה משמעותית מאז פורד מודל t, וקשה להם לקבל שינוי משמעותי כל כך בדרך שבה הם תופשים את הייצור, התכנון והשירות למכוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully