וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפו לשעבר של מיידוף לתא הכלא: "מעולם לא ראיתי את ברני בוכה, אך הוא מתחרט על מעשיו"

סוכנויות הידיעות

15.12.2010 / 10:59

העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח כי משפחת מיידוף החליטה לא לערוך הלווייה לבנה מארק אלא לשרוף את גופתו



רשת הטלוויזיה פוקס ניוז שידרה אתמול ראיון בלעדי עם ג'ון מנסיני, שותפו לשעבר של ברנרד מיידוף לתאו בכלא. הראיון, שהתקיים ימים ספורים לאחר שבנו של מיידוף מארק שם קץ לחייו, התמקד מטבע הדברים ביחסיו של מיידוף עם בניו.







מיידוף היה עצוב בשל העובדה ששני בניו, מארק ואנדרו, ניתקו עמו קשר, אמר מנסיני, אשר סיפר כי מיידוף אמר לו שהוא היה סולח לאביו לו היה נמצא באותה הסיטואציה. למרות זאת, "שום דבר לא היה גורם לו לא לבוא ללוויה, להערכתי", אמר מנסיני בנוגע לדיווחים לפיהם מיידוף לא ישתתף בלוויית בנו. הוא הוסיף כי ככל הנראה הנהלת הכלא היא שלא מאפשרת לו לצאת.



"מעולם לא ראיתי את ברני בוכה", סיפר מנסיני, אך ציין כי נראה שהוא מתחרט על מעשיו, ומבין כי פגע באנשים רבים. כשנשאל האם מיידוף דיבר על שותפים אפשריים להונאת הפונזי שלו, אמר מנסיני כי "הוא אמר שהרבה אנשים קרובים אליו ידעו דברים", זאת על אף שאשתו ובניו של מיידוף הכחישו כי ידעו על ההונאה.



מנסיני מתכוון להמשיך ולנצל את קרבתו לאסיר המפורסם, וסיפר כי ספר שכתב על חוויותיו עם מיידוף בכלא ייצא בקרוב.



בינתיים עולה מדיווחים בעיתונות כי שאלת השתתפותו של מיידוף בלוויית בנו כבר אינה רלוונטית. העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח כי משפחת מיידוף החליטה שלא לערוך טקס אשכבה או לווייה למארק מיידוף כדי להימנע ממחאה של קורבנות ההונאה, אלא לשרוף את גופתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully