וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות בבורסות אירופה; לונדון ופרנקפורט יורדות ב-0.4%

הדר תדמור

15.12.2010 / 11:10

הירידות בעקבות אזהרת סוכנות דירוג האשראי מודי'ס מפני הורדה אפשרית של דירוג האשראי של ספרד



מגמת ירידות נרשמת בבורסות אירופה לאחר שסוכנות דירוג האשראי מודי'ס הזהירה מפני הורדה אפשרית של דירוג האשראי של ספרד, ובעקבות דברי הפדרל ריזרב אתמול בנוגע לקשיים בהורדת שיעור האבטלה. בורסת לונדון יורדת ב-0.4%, בורסת פרנקפורט יורדת ב-0.4% גם כן ופאריס יורדת ב-0.7%.



סוכנות דירוג האשראי מודי'ס הודיעה היום כי תבחן הורדה אפשרית של דירוג האשראי של ספרד, בשל חששות בנוגע לצרכי המימון ורמות החוב של המדינה. מודי'ס מחזיקה בדירוג aa1 לאג"ח של ספרד.



בהודעת ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי (fomc) הודיע אתמול הבנק כי "קצב התאוששות כלכלת ארה"ב איטי מכדי להביא לירידה בשיעור האבטלה". הבנק הפדרלי הודיע אתמול כי אין שינויים בהיקף תוכנית ההרחבה הכמותית (quantitative easing) השנייה בה החל הבנק בחודש שעבר, ואשר במסגרתה מתכוון הבנק המרכזי לרכוש אג"ח בהיקף של 600 מיליארד דולר עד סוף חודש יוני, או קצב רכישות חודשי של כ-75 מיליארד דולר. הבנק המרכזי הותיר כצפוי את הריבית ללא שינוי בשפל של 0%-0.25% - רמה בה נמצאת הריבית מאז חודש דצמבר 2008.



ירידות נרשמות במניות מגזר הפיננסים. מניית bnp פאריבה יורדת ב-1.3%. מניית קרדיט סוויס יורדת ב-1%. מניית ubs יורדת ב-1.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully