וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוכנית רמת אביב" של הימין: שיכון מסתננים בצפון תל אביב

TheMarker Online

15.12.2010 / 11:27

מיכאל בן ארי: תושבי הצפון רואים רק את העובד הזר שבא לביתם - הבעיה היא בעיה לאומית



המאבק על המסתננים עולה מדרגה: קבוצה של אנשי ימין, בראשתו של חבר הכנסת מיכאל בן ארי מהאיחוד הלאומי, החלה ליישם את "תוכנית רמת אביב", לפיה יישכרו וישכנו כ-200 מסתננים ועובדים זרים בדירות בצפון תל אביב.



חבר הכנסת מיכאל בן ארי טען בראיון לתוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל כי בעיית סוגיית המסתננים והעובדים הזרים היא בעיה לאומית. "משום מה הבעיה הלאומית הזו רובצת בשכונות מאוד מסוימות, וכל אלה שגרים במקומות אחרים לא רואים את המצב כפי שהוא. הם רואים רק את העובד הזר שבא לביתם, מנקה להם את הבית ביסודיות וחוזר לאחר מכן לאותה שכונה בדרום תל-אביב. אנשים גרים שם בתוך דירות קטנות, לפעמים אפילו בחרדי מדרגות ובתוך גנים ציבוריים".




טענת האיחוד הלאומי היא שכל האנשים שקוראים להשאירם הם "אנשי בועה שגרים בצפון תל-אביב שלא מודעים לעוני והאלימות בדרום העיר - ולכן הם יכולים לצאת בקריאות למען הזרים".

לדברי אנשי הימין, רק כאשר המסתננים והעובדים הזרים יעברו לגור בצפון תל אביב יבינו בממשלה את גודל הנזק שגורמים לטענתם האנשים האלה. על פי גלי צה"ל, עד כה השיגו אנשי הימין מתרומות כ-60 אלף שקל לטובת הנושא, והם מתכוונים לגייס עוד כ-120 אלף שקל נוספים.

במסגרת התוכנית ייתלו מודעות ברחבי התחנה המרכזית שיבשרו על המבצע הזה. באיחוד הלאומי משוכנעים שכיוון שמדובר בדירות מסובסדות בשכונה עם תנאי חיים טובים יותר אז "אנשים רבים יקפצו על המציאה".

עמי גרינברג, יושב-ראש ועד תושבי רמת אביב, אמר לגלי צה"ל בתגובה כי התוכנית איננה ישימה ורצינית. "אני משוכנע ששום עובד זר לא יענה להצעה הזו, ושגם אם כן זה לא יהיה אפשרי לעמוד בתנאי החוזה - אז חבל על הדיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully