וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי סלעי עוזב את ערוץ 24 - יצטרף למחלקת התוכן של קשת

אופיר בר-זהר

15.12.2010 / 12:45

סלעי יצטרף למחלקת התוכן של קשת אשר מחזיקה ב-44% מערוץ 24



העורך הראשי של ערוץ 24 אורי סלעי עוזב את תפקידו. סלעי יצטרף למחלקת התוכן של קשת, אשר מחזיקה ב-44% מערוץ 24. סלעי שימש בתפקידו בשנתיים האחרונות, ולאחרונה הודיע לדירקטוריון הערוץ ולעובדים כי יסיים את תפקידו בקרוב. עדיין לא ידוע מי יחליף את סלעי והוא ימשיך בתפקידו בשבועות הקרובים.



מערוץ 24 נמסר, כי "במהלך תקופה זו ביסס סלעי את מעמדו של ערוץ 24 כמוביל בטלוויזיה הרב ערוצית ויצר מהפכה תרבותית בכל הנוגע לעולם המוסיקה הפופולרית והים תיכונית. מהלכים אלו הביאו לעלייה דרמטית ברייטינג ולחשיפה לערוץ של למעלה מ-2 מיליון צופים בחודש.



למרות נתונים אלו, הערוץ גורר הפסדים וחובות וקיומו תלוי בתמיכה ובשינויים שתבצע מועצת הכבלים והלוויין ברישיונו". הרייטינג של הערוץ אכן נמצא בעלייה מאז שקשת נכנסה כמשקיעה, זאת במקביל לטענות בדבר רידוד התכנים בערוץ, הפחתה של כמות הקליפים המשודרים ומעבר למיקוד במוסיקה מזרחית.



סלעי מסר בתגובה, כי "הייתה לי זכות גדולה להוביל את הערוץ בתקופה בה המצאנו אותו מחדש. זו הייתה חוויה יוצאת דופן ומרגשת בזכות שיתוף הפעולה של אמנים ותעשיית המוסיקה. כעת, בתום קדנציה מרתקת אני מרגיש שמיציתי את שלב ההקמה ושזה הזמן לאתגרים חדשים. זוהי הזדמנות להודות למועצת הכבלים והלוויין על השותפות בשיקום הערוץ. לצערי טרם הושלם תהליך ההתאמות הנדרשות ברישיון, שקריטי לעתידו וכולי תקווה כי זה יסתיים בקרוב. ברצוני להודות לאבי ניר על האמון ועל שלימד אותי כל כך הרבה. תודה גם למנכ"ל קבוצת מימד יוסי סטרוגו. בערוץ פועלת חבורה מופלאה של מנהלים, עובדים ואנשי תוכן, שאני בטוח שימשיכו להוביל את הערוץ קדימה במסירות, חזון ואהבה גדולה למוסיקה ישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully