וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי משרד התשתיות מאיימים בפרישה מוועדת ששינסקי

אבי בר-אלי

15.12.2010 / 15:21

לא עומדים בלחץ: נציגי משרד התשתיות מאיימים לפרוש מוועדת ששינסקי. המנכ"ל שאול צמח והממונה על חיפושי הנפט יעקב מימרן דרשו כינוס דחוף של הוועדה לדיון במימון פרויקט תמר

התנהלות משרד התשתיות בנוגע לדיוני ועדת ששינסקי שוברת שיאים: שני נציגי המשרד, המנכ"ל שאול צמח והממונה על חיפושי הנפט ד"ר יעקב מימרן, מאיימים לפרוש מן הוועדה בטענה כי זו "שמה לנגד עיניה שיקולים פיסקאליים צרים לפני צרכי משק האנרגיה".

השניים שיגרו ליו"ר הוועדה, פרופ' איתן ששינסקי, מכתב ובו ציינו כי לא יוכלו לשמש עוד "עלה תאנה", וכי לאור דרישתם שלא נענתה לקיים דיונים נוספים בנוגע למימון פרויקט תמר, "לא נותר לנו אלא להסיק את המסקנות המתבקשות לעניין המשך פעילותנו במסרת הוועדה".

יש לציין, כי צמח ומימרן נמנו על חברי הוועדה אשר תמכו בהמלצות הביניים שפרסמה. ואולם, לאחר פרסומן, יצא השר הממונה עליהם, עוזי לנדאו, בשורת פרסומים לגיבוי חברות הגז הטבעי. אלה הגיעו לשיאם שלשום, אז תקף לנדאו את חתימת הסכם הגז בין קבוצת החברה לישראל לבין ספקית הגז המצרית EMG - ואף פירט בהודעה לעיתונות מטעם המשרד את הנזק שייגרם לכאורה למשק ואת הפגיעה התזרימית לכאורה בפרויקט תמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully