וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרהי מבצר שליטה ב-HOT: מינה את פטריס ג'יאמי כמנכ"ל החברה הבת הוט-נט

אמיר טייג

15.12.2010 / 15:28

הליך הענקת רישיון ה-ISP ל-HOT הושלם; ג'יאמי יהיה אחראי לכל פעילות האינטרנט של HOT תחת החברה הבת



בהמשך להודעת hot מן השבוע שעבר, הושלם היום (ד') הליך הענקת רישיון המאפשר לחברה לספק שירותי אינטרנט. רישיון isp חתום הועבר היום לחברת הוט-נט, וזאת לאחר שבשבוע שעבר תוקנו הרישיונות של "הוט מערכות תקשורת" ו"הוט-טלקום" בהתאם.



במקביל, הודיעה קבוצת hot על מינויו של פטריס ג'יאמי למנכ"ל חברת הוט-נט. ג'יאמי, 41, המתגורר בת"א, מהנדס הוא בוגר הפוליטיכניק של פריז, היה שותף להקמת חברת havas כמנהל תפעול ראשי (coo), הקים את isdent, שהפכה לחברת isp השנייה בגודלה בצרפת אחרי פרנס-טלקום, שימש כמשנה למנכ"ל cabel & wireless צרפת וכמנכ"ל חברת b3g, חברת תקשורת המבוססת על voip. שירות ה-isp של hot יושק במהלך התקופה הקרובה.



תנאי הרישיון קובעים כי הוט-נט תהיה חייבת בהפרדה מבנית מלאה מהחברה האם: יהיה לה מנכ"ל נפרד, עובדים נפרדים, נדל"ן נפרד, ובעיקר מאזן כספי נפרד. hot לא תוכל להרחיב את חבילת הטריפל שלה לחבילה מרובעת באמצעות הוט-נט, אלא אם כן תציע לספקיות האינטרנט האחרות להצטרף באותם תנאים לחבילות.



הוט-נט תתחרה בשלוש ספקיות האינטרנט הגדולות ששולטות בשוק: בזק בינלאומי, 013 נטוויז'ן ו-012 סמייל. בשוק פועלות גם חברות קטנות יותר: פרטנר, אקספון 018 וטריפל c. בשיחה עם בכיר בחברה הוא העריך שייקח ל-hot כשבוע מרגע קבלת הרישיון ועד השקת הפעילות. משום שב-hot ממתינים לרישיון זמן רב, לחברה החדשה יש כבר לוגו, קמפיין ותמחורים לחבילות האינטרנט השונות.



hot נלחמת לקבלת הרישיון כבר שנתיים. אבן הנגף היתה ש-hot רצתה שרישיון האינטרנט לא יחייב אותה להקים חברה חדשה בהפרדה מבנית, אלא שהחברה תהיה חלק אורגני ב-hot, ולתנאי זה לא הסכימו במשרד התקשורת. בעל הבית החדש בחברה, פטריק דרהי, הודיע באחרונה לשר התקשורת כחלון כי הוא מוכן לקבל את הרישיון בתנאים של הפרדה מבנית מלאה, והדבר סלל את הדרך לקבלת הרשיון. הוט-נט תהיה מופרדת מ-hot לחלוטין, כמו שבזק בינלאומי מופרדת מבזק.



הקמת הוט-נט מקרבת את דרהי צעד נוסף לשליטה בקבוצת תקשורת שלה כלל השירותים שקיימים בענף: סלולר (באמצעות מירס), טלוויזיה, טלפון, תשתית אינטרנט וספקית אינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully