וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יבחן את תקלת סלקום? בכיר לשעבר בפרטנר

אמיר טייג

15.12.2010 / 17:26

שר התקשורת ימנה ככל הנראה את סמנכ”ל הטכנולוגיות לשעבר של פרטנר, מנחם תירוש, בראש הוועדה שתבדוק את התקלה הגדולה שהשביתה את לקוחות סלקום ל-12 שעות

מנחם תירוש צפוי לעמוד בראש ועדת בדיקה חיצונית אשר תבדוק את הסיבות לתקלה הגדולה בסלקום שהתרחשה לפני שבועיים, כך נודע ל-TheMarker. תירוש ימונה על ידי משרד התקשורת, שביקש בוחן חיצוני מטעמו לעניין. תירוש היה בין מייסדי חברת הסלולר פרטנר, ומילא בה תפקיד של סמנכ"ל טכנולוגיות עד שנת 2004. לפני שהגיע לחברה היה תירוש אלוף משנה בחיל הקשר.

שר התקשורת משה כחלון החליט על הקמת הוועדה לאחר שבשבוע שעבר נפגש כחלון עם יו"ר חברת סלקום, עמי אראל, שפירט בפני השר על מאמצי סלקום לתחקור התקלה. מטרת ועדת הבדיקה היא לוודא שתקלה מסוג זה לא תישנה וכן לבחון כיצד ניתן להתמודד עם תקלות מסוג זה באופן המיטבי בעתיד. סלקום משתפת פעולה באופן מלא עם המשרד.

מסלקום נמסר לפני מספר ימים כי "בשבוע האחרון תוחקרה התקלה בסלקום וננקטו כל הפעולות כדי שתקלה כזאת לא תחזור. אנחנו עומדים בקשר רציף עם משרד התקשורת וביום חמישי האחרון נערכה פגישה של מהנדסי סלקום יחד עם מהנדסי חברת נוקיה-סימנס ונציגי משרד התקשורת, וסיפקנו מידע מלא באשר לתהליך הבדיקות והפעולות שננקטו כדי שהתקלה לא תישנה. מערכת התקשורת הסלולרית היא מורכבת ביותר. בשלב זה הסתיימו כל הבדיקות שניתן לבצע בישראל ובדיקות נוספות יימשכו במעבדות נוקיה-סימנס באירופה, במטרה להשלים את התהליך. סלקום מקדמת בברכה את מעורבותו של משרד התקשורת בתהליך ותמשיך לשתף פעולה אתו כפי שעשתה עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully