וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוכית משקיעה 42 מיליון שקל בלוח השידורים: "נהיה השידור הציבורי האמיתי של המדינה"

אופיר בר-זהר

15.12.2010 / 17:47

מעלה עונות חדשות של 26 תוכניות; בין המגישים: יואב קוטנר, עינב גלילי, קובי מידן, הילה קורח, יורם יובל



הטלוויזיה החינוכית משקיעה 42 מיליון שקל בלוח שידורים ל-2011, בדומה להשקעה בשנה הנוכחית שהסתכמה בכ-40 מיליון שקל. התחנה משיקה עונות ל-26 תוכניות, חלקן תוכניות חדשות. בין מנחי התוכניות יהיו יואב קוטנר, עינב גלילי, קובי מידן, הילה קורח, יורם יובל ועידן גרינבאום.



מנכ"לית התחנה, יפה ויגודסקי, אמרה במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר בתל אביב כי "זאת יריית פתיחה לתוכנית בת שנתיים שבסופה החינוכית תהיה השידור הציבורי האמיתי של המדינה".



התחנה תתמקד בשתי רצועות - רצועת הילדים ותכלול תוכניות שונות בדגש חינוכי בשעות 16:00-6:00 ורצועת המבוגרים בין השעות 17:00 לחצות. אלדד קובלנץ, המשמש יועץ לחינוכית ואחראי על הלוח הנוכחי, הסביר כי "אנחנו מכוונים את הרצועה לילדים בגילאי 5-11 ואת הפעילויות לילדים הגדולים יותר נרכז באתר כי בני נוער לא ממש נמצאים בטלוויזיה". מבחינת הרצועה למבוגרים הסביר קובלנץ כי "אנחנו מכוונים לקהלי אפסקייל עם הכנסה והשכלה מעל הממוצע בגילאי 35 פלוס, אנשים שרוצים מוצר טלוויזיוני עם פחות אדרנלין ואופציה להיכנס יותר לעומק בשלל נושאים".



בנוגע ליעדי התחנה בלוח החדש אמרה ויגודסקי כי "השידור הציבורי מגדיר את עצמו כנטול עניין ברייטינג, אבל אני אשקר אם אגיד שאנחנו לא מסתכלים על טבלאות המדידה. כבר השבוע עם עליית הלוח החדש יש לנו יותר רייטינג לעומת השבוע הקודם, ומאוד נשמח אם הרייטינג יעלה".



קובלנץ הוסיף כי "מבחינת השידורים לילדים אנחנו רוצים להגיע תוך שלושה חודשים לממוצע של 0.5% לעומת 0.15% כיום. מבחינת התוכניות למבוגרים אנחנו מעוניינים שלפחות חצי מהן יקבלו רייטינג גבוה מ1%".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully