וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת נט המשפט קרסה שוב והשופטים איבדו סבלנות: "איטיותה בלתי נסבלת"

שני מזרחי

15.12.2010 / 18:34

מייל מיואש שהעביר השופט עודד מאור, גררה שרשרת תגובות תומכות; מנהל בתי המשפט: "תתאזרו בסבלנות"



"האיטיות הבלתי נסבלת של המערכת גורמת לנו לעומס בלתי סביר ותוספת עבודה מיותרת", כך כתב הבוקר שופט בית משפט שלום בתל אביב, עודד מאור, במייל לכלל שופטי ישראל שהוביל לתגובות רבות של שופטים נוספים. מנהל בתי המשפט משה גל השיב לשופטים: "אכן ימים קשים עוברים על המערכת בכלל ובכל הנוגע למערכת נט המשפט בפרט. אנו עושים את מירב המאמצים ועל כן אנו מבקשים שתתאזרו בסבלנות".



"גם הבוקר קידמה אותנו הודעה שיש בעיות כניסה למערכת", כתב השופט מאור במכתבו והוסיף: "נדמה שלעת הזו פיתרון לא נראה באופק. אני מניח שחלק מכם שמו לב שכניסיון לפתור את בעיית האיטיות, הציעו לעובדי המנהלה להגיע לעבודה רק אחרי השעה 12:00 ואמרו להם שלא ישתמשו יותר בשרת הפקסים".



לדברי השופט מאור, לפני שנה, לאחר שהמערכת נכנסה לתל אביב ובטרם נכנסה לכל בתי המשפט "קיבלנו הודעה נרגשת מהדוברת שמערכת נט המשפט זכתה בפרס בינלאומי יוקרתי", השופט מספר שהיום חזר וקרא את ההודעה וכי מאז לא נעשה כמעט דבר. יחד עם זאת כותב השופט מאור: "אינני בא בטרוניה אל ראשי המערכת, גם הם קיבלו אותה ועושים כדי לשפר את המצב".



מכתבו של השופט מאור גרר אחריו כאמור, שורה של מיילים זועמים משופטים מכל רחבי הארץ. בתגובה למיילים הפיץ הבוקר מנהל בתי המשפט, משה גל הודעה: "אכן ימים קשים עוברים על המערכת בכלל ובכל הנוגע למערכת נט המשפט אנו עושים את כל המאמצים לשפר את התוכנה ועל כן אנו מבקשים שתתאזרו בסבלנות".



"קראתי כמו כל חברי את תשובתו של מנהל בתי המשפט לאור פנייתו של עודד מאור", כתבה יו"ר נציגת השופטים, השופטת ורדה אלשיך. "אני מבקשת להזכיר שהשופטים מגלים סלבנות אדירה מאז עלתה התכנה לאוויר. אין יום שעובר ללא תקלות או הודעות. למעשה ניתן לומר כי השופטים אינם מי שסובלים והסובל הוא הציבור הרחב, אלא שכל התלונות באות לשופטים ולמזכירות ובכל יום צריך להסביר למה אי אפשר לתת פרוטוקול בזמן אמת או לתת החלטות במקום. לא אחת יוצאים מתדיינים שאומרים איזה בית משפט ואיזה שופט". השופט אלשיך הציעה למערכת להוציא הודעה לציבור הרחב על הקשיים בתוכנה: "לפחות בכך יינתן גיבוי לשופטים".



המתמודד מול השופט אלשיך לתפקיד יו"ר הנציגות, השופט יוסף שפירא, חיזק את ידיה של השופטת אלשיך וציין כי הנושא יועלה לדיון בישיבת נציגות השופטים הבאה. השופט צבי כספי הצטרף להודעות המייל וכתב: "הפתגם אומר ש'אבן שזרק טיפש לבאר עשרה חכמים לא יוציאו'. הכל טוב ויפה אבל אפשר היה למנוע את כל זה קודם לכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully