וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז עזריאלי בחולון: דמי השכירות יגיעו ל-70 שקל למ"ר

מאת רז סמולסקי

16.12.2010 / 6:49

ההשקעה במרכז שייבנה באזור התעשייה מוערכת ב-720 מיליון שקל



>> קבוצת עזריאלי החלה אתמול לשווק את מרכז העסקים בחולון במחירים של כ-70 שקל למ"ר במשרדים ברמת מעטפת. ההשקעה בבנייה מוערכת ב-720 מיליון שקל.

מרכז עזריאלי ממוקם בשדרות ירושלים, שבאזור התעשייה של חולון בדרום-מזרח העיר. מדובר בפרויקט עם נפחי בנייה גדולים של 120 אלף מ"ר משרדים להשכרה ו-5,000 מ"ר מסחר. הקבוצה מציעה את המשרדים להשכרה במחיר של 70 שקל למ"ר, מחיר שיכול להתגמש לפי היקף השטחים בעסקה ו-כ200 שקל למ"ר בשטחים המסחריים. אדריכלי הפרויקט הם דוד עזריאלי ומשרד משה צור.



פרויקט המשרדים מורכב מארבעה בניינים בגובה 13 קומות, שני בניינים מלבניים ששטח קומה בכל אחד מהם הוא 3,000 מ"ר ושני בניינים ריבועיים שבהם תתפרס קומה על פני שטח של 1,500 מ"ר. מדובר בשטחי קומה גדולים, שמאפיינים בנייה נמוכה יותר של פארקי הייטק ופחות את מגדלי המשרדים בתל אביב ורמת גן, שם שטח קומה נע בין 800 ל-1,500 מ"ר.



בשלב הראשון, שאמור להסתיים ב-2012 ייבנה צמד בניינים אחד של ריבוע ומלבן בשטח כולל של 60 אלף מ"ר ולפי קצב השיווק תחל הבנייה על צמד הבניינים השני בשטח דומה. בסך הכול ייבנו כ-120 אלף מ"ר. לשם השוואה, בשלושת מגדלי עזריאלי בתל אביב בנויים משרדים בהיקף של כ-150 אלף מ"ר (לא כולל שטחי הקניון) ועובדים בהם כ-7,000 אנשים.



את המגרש בשטח של 30 דונם רכשה קבוצת עזריאלי מעיריית חולון במכרז לפני כשנתיים עם תוכניות בנייה מאושרות. בשונה ממכרזים שבהם מציעות החברות מחיר לקרקע, במכרז הזה הציעו החברות את אחוז הקומבינציה שבו הן שותפות עם עירית חולון. עזריאלי זכתה במכרז לאחר שהציעה לעיריית חולון 17% מהפרויקט.



לדברי ארנון תורן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת עזריאלי הוא אינו חושש מהירידה בביקושים למשרדים. "מההתעניינות שאני מקבל, אני רואה שהאזור צמא לשטחים מהסוג הזה ולדעתי יקומו באזור פרויקטים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully