וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ויו"ר צורן נלחם על השליטה בחברה שייסד

מאת אדיר ונונו

16.12.2010 / 6:49

במכתב ששלחה צורן לבעלי מניותיה, מביעה החברה התנגדות להצעת בעל מניות גדול לערוך ארגון מחדש בחברה ולהחליף את הדירקטורים



>> נשיא ומנכ"ל צורן, ד"ר לוי גרצברג, שלח לפני כשבוע מכתב חריף לבעלי המניות של החברה המפרט את הסיבות לבקשתם להתנגד להצעתה של חברת רמיוס שהוגשה ב-6 בדצמבר. במכתב ששלחה לגרצברג ולדירקטוריון החברה, טוענת רמיוס כי מניות צורן נסחרות בחסר עמוק, הנובע בראש ובראשונה מחוסר תפקוד הולם ואי עמידה בתחזיות הצמיחה.

מניית צורן ירדה ב-29.6% מתחילת השנה.



במכתבה תוהה רמיוס מדוע מאפשרת צורן להנהלה "להמשיך ולבזבז כספים ברדיפה אחר צמיחה בתחום בלתי רווחי ובעייתי מבחינה מבנית כמו הטלוויזיות הדיגיטליות (dtv) ומכשירי ה-dvd". לפי עמדת רמיוס, הדרך הטובה ביותר לפעול למען בעלי המניות היא לבנות מחדש את דירקטוריון צורן לכזה שיהיה מחויב להחזיר את החברה למסלול של רווחיות.



ג'פרי סמית, שותף מנהל ברמיוס, כתב במכתבו כי "בעלי המניות אינם יכולים לשבת בחוסר מעש ולהמשיך לאפשר להנהלת צורן להרוס את ערך המניות שבידיהם". בתגובה לכוונתה של רמיוס, כאמור, מבקשים בצורן מבעלי המניות להמתין עד לקבלת תגובת הדירקטוריון המפורטת להצעות רמיוס. במכתבו לבעלי המניות כותב גרצברג, כי רמיוס מנסה לרכוש את השליטה בצורן מבלי לשלם פרמיית שליטה ולהשיג ייצוג בדירקטוריון העולה בהרבה על היקף המניות שיש ברשותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully