וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PCB רכשה את מעגלי מלתא ב-50 מ' ש'

מאת יעל פטר

16.12.2010 / 6:49

השווי של מלתא כולה מסתכם ב-60 מיליון שקל. הכנסות החברה הנרכשת מעגלי מלתא הסתכמו ב-40 מיליון שקל ב-2009



>> חברת הטכנולוגיות פי.סי.בי (pcs) דיווחה אתמול כי תרכוש ממלתא את החברה הבת מעגלי מלתא בסכום של כ-50 מיליון שקל במזומן. חלקה של מעגלי מלתא הוא כשליש ממחזור ההכנסות הכולל של מלתא. לאחר ההעברה תישאר בבעלות מלתא פעילות החשמל, שהיא כשני שלישים ממחזור ההכנסות של החברה. סכום המכירה של מלתא קרוב לשווי החברה הציבורית, ששוויה הוא 59.4 מיליון שקל.



בתמורה למניות תשלם פי.סי.בי למלתא סכום מצטבר השווה להפרש שבין כל סכומי הלקוחות, המלאים והרכוש הקבוע בספרים של מעגלי מלתא, לבין סכום החובות השוטפים לספקים של החברה. פי.סי.בי מציינת שהסכום של 50 מיליון שקל אינו קבוע והוא עשוי להשתנות בהתאם למועד המכירה.

במועד השלמת העסקה תשלם פי.סי.בי 25 מיליון שקל, מתוכם 15 מיליון שקל הם מקדמה בעבור הרכוש הקבוע בניכוי חובות השוטפים לספקים, ו-10 מיליון שקל הם מקדמה בעבור המלאים וחובות לקוחות הכלולים בעסקה. היתרה תשולם למלתא באמצעות אופציות שאינן סחירות הניתנות למימוש למניות בתוך שנתיים ממועד השלמת העסקה.



מתוך הדו"חות הכספיים של מעגלי מלתא ל-2009 עולה כי סך הנכסים של מעגלי מלתא הסתכם ב-79 מיליון שקל וסך התחייבויותיה היה 32 מיליון שקל. מחזור המכירות של החברה הוא 47 מיליון שקל וההפסד היה 885 אלף שקל. שווי הנכסים הנרכשים של מעגלי מלתא היה 60 מיליון שקל, שווי התחייבויות לספקים הוא 13 מיליון שקל וההכנסות הסתכמו ב-40 מיליון שקל.



מעגלי מלתא עוסקת בייצור מעגלים מודפסים לתעשיית האלקטרוניקה ולתעשייה הצבאית. בנוסף, מייצרת החברה מעגלים מודפסים קשיחים חד ודו-צדדיים, מעגלים מודפסים רב-שכבתיים ומעגלים גמישים. פעילות החשמל במלתא סיימה את 2009 עם רווח תפעולי של 8 מיליון שקל. עם המכירה תתמקד מלתא בפעילות החשמל, שלדברי החברה צפויה להמשיך לגדול גם השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully